Gå til innhold

Hvordan er formen, jenter? :)


ifie

Anbefalte innlegg

Det er jo så klart stor forskjell på hvor langt vi har kommet her, så formen er vel deretter også, men jeg må høre likevel :)

 

Jeg er 22+3 i dag og er i kjempefin form! :) Har stått og gått litt for mye i dag (uten sittepauser), så jeg er litt øm og støl i bekkenet, men det går nok over igjen etter et par rolige dager.

 

Magen begynner å bli diger, og det gjør puppene også...!

 

Ellers er babygutten spretten og leken, og sparker og turner store deler av dagen. Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 23+4 i dag og formen er fin..Jeg har drevet i hagen i dag, med pauser selfølgelig men det går kjempefint..Kjenner det i korsryggen og bekkenet når jeg går og står mye, men det er bare å lytte til kroppen og ta det deretter:)

 

Magen og puppene vokser jeg og det er fullt liv inne i magen..Kraftige spark kjennes utenpå magen, og det er jo gøy for de rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super form her. 24+3 i dag.

 

Maven er blitt STOOOOR og lille sprell er hyper til tider.

Ingen vondter, kvalmen er HELT vekk omsider og nå bare nyter vi våren.

 

Jobber mye ute i hagen, med mange små pauser. Prøver å være litt forsiktig. Ikke no vits å utfordre skjebnen. Gjør alt jeg ville gjort til vanlig, bruker bare litt lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+1 her :)

 

Formen er veldig bra, bortsett fra litt mye kynnere på jobb... Har vært kjempeheldig hele veien, og ikke hatt noen vondter eller kvalme :-)

 

Magen har blitt kjempestor de siste ukene! Lillefrøken tar som regel helt av på kvelden :) men er masse liv jevnlig på dagen også. Kjenner henne tydelig på utsiden av magen! Kjempemoro! Er første gagnen min...

 

Lykke til videre til dere alle sammen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er i god form. Kjenner jeg er misunnelig;)

Selv er jeg 23+2 og er skikkelig kvalm om dagen. Er sykemeldt og skal på ny kontroll på sykehuset pga kvalmen...

Har en drøm om at det skal gi seg og at jeg kan komme meg i jobb igjen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at de fleste er i så fin form! Vi er heldige! :)

 

Synd med kvalmen din, Benedikte_ ! Greier du i det minste å sitte ute å nyte våren litt?

Håper den forsvinner snart så du kan nyte graviditeten i fulle drag du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er egentlig strålende hvis man ser bort fra et trøblete bekken. Har fått bekkenløsning og er 50% sykemeldt. Men ellers er jeg frisk som en fisk, så er irriterende at jeg ikke får til alt jeg har lyst til å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 + 2 her :)

 

formen er fin! men siste ukene har jeg hatt en hvilepuls som har skutt i været og opp til 180 som gjør at jeg svimer veldig lett av. og et lavt blodtrykk. så legen har sykmeldt meg 100%, noe jeg synes er litt kjedelig.. men jeg sover opp mot 15 timer om dagen, trenger søvn. bortsett fra det føler jeg at formen er fin!

humøret er ikke alltid på topp, men når lillejenta er så aktiv er det umulig å ikke være glad :)

 

håper at puls og blodtrykk stabiliserer seg snart så jeg kan komme hvertfall delvis tilbake på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...