Gå til innhold

Prosjekt neste DIB-event ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Her kan dere komme med idéer for neste Dib-event. Som ikke MÅ være om et år altså :-)))

Bare noen retningslinjer først...

-Skal ikke være FOR langt fra Oslo (må være mulig å gjøre dette fra lørdag til søndag). Kanskje litt urettferdig for resten av Norge at vi sier Oslo, men...Det er lov å komme med forslag uansett :-)

-Bør ikke koste "skjorta og ræva", vi vil nemlig at flest mulig kan være med!!

-Det viktigste er det sosiale!! Om det er hotell, hytte eller lignende har ingen betydning.

-God mat er VIKTIG!!! Men det kan vi lage selv også ;-)

Så fyr løs, jenter!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tiltak!! Jeg har ikke noen idéer sånn på stående fot, men skal gruble litt på saken. En ting er rimelig sikkert: JEG ER MED!!

Skrevet

Jeg er også med:-)

Hyttetur kanskje?

Det trenger ikke koste skjorta og ræva som du så yndig beskriver det, hehehe:-)

Mat kan vi lage, det er jo kjempekoselig å gjøre sammen:-)

Og enig i at det ikke bør være for langt fra Oslo.

Me lyt sjå ka som dukke opp:-)

Skrevet

Hyttetur hørtes veldig lurt ut i mine ører.

Vi har hytte vi og jeg inviterer veldig gjerne gjengen en flott høsthelg kanskje, men kanskje litt langt for en lørdag til søndag-tur da det tar drøyt 3 timer å kjøre.

Forøvrig fikk jeg tips om Kleivstua da jeg var på jakt i vinter etter hyggelig turmål i nærheten og det tror jeg egner seg veldig bra for jentetur også. Veldig kort tur fra Oslo og der kan man leie et lite hus på tunet - og samtidig få servert vanvittig deilig mat fra fat ;-)))

Skrevet

Bare et lite tips.. Hva med å arrangere et 70-tallsparty/mamma mia party. Se lit lenger ned på sia om mamma mia partyet jeg var på for ei uke sia. Va RÅBRA!!!! Alle hadde på seg klær fra 70 tallet, vi så mamma mia filmen og fikk servert 3 retters måltid. Dvs, desserten besto av diverse kaker og kaffe... Karaoke hadde vi også!! Knallsuksess!!

Skrevet

Denne gangen har jeg kjempelyst å være med. Det går jo også an og ha en liten skravletreff i byen... som vi har hatt tidligere... men jeg er med på allt....:-))

Skrevet

Har ingen gode forslag i skrivende stund jeg heller... men sannsynligheten for at jeg skal være med uannsett er temmelig diger;=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...