Gå til innhold

Synes DU en utbetaling på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 55 000 kr mnd for to voksne i full jobb er mye, middels eller lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ganske bra..eller? Vi har vel rundt der, kanskje litt over..

Skrevet

syntes det er ganske bra jeg.. selv lever vi bare på en inntekt..

Skrevet

Vi har førti og det lite. 55 er greit synest jeg, men ikke et liv i luksus.

Skrevet

Om det er mye eller lite kommer vel an på b.la. hvor dere bor, hvordan boligprisene er der. Vi har omtrent det samme, og det er ikke mer enn vi må ha her vi bor (enkel enebolig). Andre steder klarer man seg med mye mindre.

Skrevet

Syns dette høres ganske middels ut!?

Vil anta at dette er ganske normalt og gjennomsnittlig i norske hjem med to fulltarbeidende? Kanskje _litt_ i overkant?

Her jobber vi også fullt begge to, og har tilsammen utbetalt alt fra 40 000 til 55 000 pr mnd. (akkorder, overtid m.m. utgjør endel variasjon)

Vi har noe mindre enn de fleste jeg kjenner som jobber fullt. Og jeg innbiller meg at det er vi som tjener litt lite- ikke de som tjener litt mye!? ;)

Skrevet

Det er veldig bra syns jeg..

Vi har vel ca 30 000,- tilsammen..

Og utgifter (inkl budsjettert mat og bensin) på 28-29000,-

Skrevet

Hadde jeg vært storfornøyd:)

Skrevet

Begynte å telle, for dette har jeg egentlig aldri tenkt på..

Og vi har litt over 90000 inn, pluss barnetrygd ol.

Føler ikke vi har verken mye, lite eller middels, for vi har så vi klarer oss. Har litt gjeld, litt hus, litt hytte og penger til mat og klær.

Hvorfor spør du egentlig?

Skrevet

Råbra!!!

Jeg er en trygda alenemor med utbetaling på 14 000,- pr mnd,og har 6000,- i bare husleie. Så her kjøper vi ikke en sjokoladebit unødvendig.

Skrevet

Nysgjerrighet på hva andre anser som mye, lite eller middels. Vet at vår utbetaling er å regne som hakket over gjennomsnittet, altså middels, men artig å se hva andre tenker.

HI

Skrevet

Jeg har 64000 i brutto inntekt, min man ca

66000. Ergo; 130.000.

Og vi har så vi klarer oss. Jobber 40 timers uke uten overtid, og det passer oss greit med små barn. Det er jeg mer fornøyd med enn om vi tjener mer eller mindre enn landsgjennomsnittet. Det bryr meg der ryggen bytter navn..

Så jeg er jo ikke verre i matte enn at jeg ser dere har under halvparten av oss, så jeg vil jo ikke definere det som verken middels eller lite?

Men det var kanskje ikke svaret du ville ha:P

Skrevet

55000,- inn er over gjennomsnittet!!

Vi har 48000,-

Skrevet

Vi har 56.000 netto, og jeg tenker på det som middels.

Skrevet

Vi jobber begge i staten og har det. Ikke så verst, men man blir ikke rik av det.

Skrevet

Hva vil du definere det som da anonym 22:11? (som jeg forøvrig venter å se på neste episode av luksusfellen :P)

Skrevet

Jeg synes det er veldig bra. Ihvertfall ikke lov å klage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...