Gå til innhold

hva tjener dere i timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så deppa om dagene.. Har lyst å bytte jobb, Er frisør med svennebrev, tatt i 2004 men tjener bare 130 kr i timen og har ingenting ekstra for å jobbe seint helg o.l har ikke prvisjon på verken salg eller behandling.. Syns liksom alle yrkes grupper med eller uten utdanning er bedre betalt..:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i butikk, ingen utdannelse, 160,-/t

Skrevet

Rett under 200 kr timen, lærer.

Skrevet

Jøss.. Er det virkelig vanlig lønn for frisører med svennebrev?

Jeg har ikke mer enn omtrent 20 kroner mer i timen enn deg, altså ca 150 kroner i timen, når jeg omregner til timelønn. Men har likevel en fullstendig overkommelig årslønn, for å si det sånn.... ;)

Skrevet

Jeg ville ha fått meg en annenjobb, butikk eller bensinstasjon, og klippet litt svart på fritiden, en hundrings for en unge klipp eller der omkring.

Da kommer du nok bedre ut økonomsik, og du slipper det harde arbeidet det er å være frisør i forhold til belastningssader på rygg og ben, samt at du slipper å få den kjemiske påvirkningen du hele tiden får med fareger og belking ol.

Skrevet

Jeg har kr 200,80 i timen. Bachloer i informatikk, jobber som førstekonsulent

Skrevet

Dere lærere....

Hvorfor klager dere på lønnen ??????????

Skrevet

Jeg har 114 kr i timen. Ufaglært i barnehage

Skrevet

200 kr timen for 5 års utdannelse og 8 års erfaring er faktisk lite sett opp mot andre yrker med samme ansiennitet og utdanningslengde + at vi har belastningen som et av landes mest uglesette yrker som stadig blir hengt ut. Veldig lett å få respekt av elever når foreldre hjemme rakker ned på lærere (ironi).

Læreren.

Skrevet

dette er faktisk OVER tariff!! er mye tungt arbeid og er ikke bare å ringe å si jeg ikke kan komme på jobb pga. syke barn o.l. Men er så vannskelig å komme på hva anna jeg skulle ha jobba med hater helse vesenet.. er IKKE min greie..

Skrevet

126,- assistent i skole

135,- i den nye jobben i en priv. bhg

Har ikke utdannelse...

Skrevet

Har 160,- i timen nå som ufaglært produksjonsmedarbeider, stiger i gradene internt snart, og får da 190,- i timen.

Kan ikke klage :)

Skrevet

grunnlønn 240 kr timen. tillegg akkorder og overtid.

er elektriker :)

Skrevet

tror det er elektriker jeg skal satse på altså ;-) Selv om jeg er livredd strøm.. hehe

Skrevet

Er renholder og har nå 140kr timen, men har nettop tatt fagbrev og skal stige på neste lønning men uklart hva det blir. Jeg er fornøyd.

Frisør er sjokkerende dårlig betalt

Skrevet

jepp er det.. og kundene klager daglig på prisene...

HI

Skrevet

175- kontormedarbeider, bachelorgrad.

Skrevet

0,-

er hjemmeværende.

Skrevet

DU FÅR DIN LØNN I HIMMELEN :-)

HA HA

Skrevet

Nei. Jeg har lønna mi AKKURAT NÅ! Med barna mine ;-))))

:-ppp

Skrevet

..........i form av daglige klemmer, nuss, tid sammen med dem, osv, osv, osv.

jobbe kan jeg gjøre senere!

Skrevet

143 kr timen - hjelpepleier - 4 års ansinitet

Skrevet

150kr/t + bonus på 2-3-4000 pr mnd

Skrevet

178,- jobber innen bank/finanas, har ikke utdannelse innen det feltet, men har en bacheldorgrad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...