Gå til innhold

Ordinær ultralyd:-)


Little.miss.sunshine&Adrian

Anbefalte innlegg

Endelig var dagen her!!!!! Har vært og sett at den lille er frisk og rask:-) Det blir en gutt på oss, og ny termindato ble 8. oktober. Ble satt to dager frem, så vi er ganske i rute;-) Jeg er overlykkelig, og syns det er veldig artig at vi får en gutt til! Jeg har en gutt fra før, og min samboer ei jente, så her hadde vi ingen spesilelle ønsker på kjønn. Bortsett fra min sønn da som hadde veldig lyst på en lillebror. Og det får han:-) Så, i dag har jeg kjøpt litt blå klær....ler. Jippi, jeg skal bli mamma til en liten gutt til:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så fantastisk, Sunshine!

 

Må vente to uker til på ultralyd jeg da. Ble bittelitt misunnelig nå kjente jeg, men skal vel klare å vente, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt fantastisk å se! Syntes også at tiden sneglet seg frem til ul datoen, men så var den der:-) Du får vite det før 17. mai da, så kan du gå der og smile og vite hva som gjemmer seg under finstasen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg var på ul i dag, og alt sto bra til med barnet!!! der blir ei jente, og jeg trodde det ble gutt, så jeg må omstille meg mentalt...men er så glad så glad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

Åååå...så koselig...så morro med en liten gutt trygt inne i magen sin:) Gratulerer.....Jeg har tatt en sniktitt med en joksetime på privat ul-klinikk jeg:) Var med ei venninne i Oslo og tok en ultralyd drop in...hehehe...Jeg bærer ei jente som har fått navnet Marielle. Hun legen satt termindato 3 oktober. Men skal på ordinær ul til onsdagen. Så da får jeg se om den datoen blir den samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...