Gå til innhold

Hvilke leker har deres 5-8 mnd gamle baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har en på 10 mnd og har brukt omtrent et halvt årsbudsjett på leker ialle mulige fasonger i Alle mnds-trinn......de koster jo 2-400 pr stykk! og leker som skal lære alle mulige ting, spille-leker ialle farger og fasonger.

min er snart 6 mnd og leker enda med rangler, store ringer, bamser og div....kjøper ikke så mye- syntes det er så dyrt! vurderer å kjøpe en sånn Skwish( triangel med masse tråder inni) men den koster jo 300- syntes det er mye jeg! Jeg har råd til det- det er ikke det, men syntes det er så MYE anne å bruke penger på.

hvilke leker har7hadde deres pode? hva falt smak og hva var bomkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu har æ flere svartsekka me fancye leka på kvisten fra søstra mi, men kan nu svare på ka han har :

Rangler

Bamser

Små bøker (go å gnage på)

Ball

Leketelefon

Knitrebøker og andre bøker i alle former og farger

Speil

Sånn du trykke på en knapp også kommer det opp en figur

En ball med lys som snurrer rundt på et stativ som har sugekopp fast i gulvet

Diverse plastleka

Å ka e favoritten? En plastikk dinosaur i lilla farge som kosta 5 kr....... Han smile å prate sånn me dn dinosaurn som e dn kjedeligste leka han har :-P

Man trenge IKKE masse å dyre leka :-) Å nu e han mer interessert i stikkontakta, reoln, dvd-spillern osv uansett ;-) E snart 6 mnd

Skrevet

Ja, det blir dyrt, og det kan vel bli i meste laget også....? Vi har fått mye, og er glad for det, men vi har en del av dem pakket bort. Bytter dem ut etter en stund for å variere. Min gutt på 7 mnd har sine favoritter, og det er ikke de dyreste og mest fancy. Så forresten en test av leker med lyd på klikk.no, og har fått litt noia. Viser seg at mange av lekene overskrider anbefalte grenser mht støy...

Min liker fortsatt babygym'en. Han har noen myke bøker, tøytog, rangler, biteringer, spilledåser, myk ball mm. I går kjøpte jeg en sak som har sugekopp, som vi kan feste på gulvet/bordet. Mange av lekene han leker med har han hatt i flere mnd, og jeg har konkludert med at det nok er meg, og ikke knerten min, som blir litt lei av lekene etterhvert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...