L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg skal ha lys blå på rommet, og vil gjerne ha en i samme tone... ikke ole brum, cars eller noe sånt:) Han har kjempe fine gardiner med tilhørende sengesett som jeg kjøpte på kid, men nå har vi kjøpt oss hus som har 2 vinduer på rommet hans, så da må vi følgelig ha 2 også=) men kid hadde sluttet å føre disse://// noen forslag? nettbutikk hvor en kanskej kan kjøpe metervare???
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg kjøpte nydelige lyseblå løyelsgardiner på Kid, og så har jeg fargerike hekla bånd rundt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Vi har bare en lystett rullgardin vi... men når vi (også) flytter etterhvert skal jeg ha opp noen lyseblå... har sett noen på princess el skeidar... tror jeg.. nå husker jeg plutselig ikke hvor... typisk =))
Meg og knoll&tott Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Her er guttungen 8 år, og fotballpatriot som få... Så her er det brann gardiner... Vet ikke hvor gammel din er... Men den har jo endel i lyse farger på fex kid. Så du får ta en runde på gardinshopping:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 min er 1,5:) tusen takk for tips damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå