Gå til innhold

Eg får ikke sko på jenta mi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 11 mnd på onsdag og eg tenkte eg skulle kjøpe et par sko til henne. Går ikke alene enda, men prøver.

Men hun er så høy over vristen at eg ikke får på henne sko eller sandaler.... Ligner nesten på føttene til svigermor om sommeren når hun er hoven pga vann i kroppen. Er det kanskje det hun har? Vann i kroppen?

Hadde vært greitt å hatt noe på bena hennes når vi er ute og hun vil prøve å gå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du har testa Ecco Light skoa med knyting? Eneste jeg får på jenta mi ihvertfall...

Skrevet

Gutten min har også bred fot, får ikke på han sko fra f.eks. din sko. Vi bruker hovedsaklig viking, de er gode og romslige.

Skrevet

Ville også foreslå viking. Adidas har også noen som er veldig brede og med bårelås, så det går an å justere. Jeg har kjøpt svarte med gullstriper som finsko til lillebror som også har litt høy rist.

En som er jeg i familie med har også veldig høy rist og utrolig tjukk fot. Han passa ingen sko, men de fant noen blå joggesko på spar kjøp som var passelige.

Skrevet

Hadde samme problemet med gutten min i høst. De hadde veldig bra utvalg av førstesko i butikken, men det var kun ett par som passet han da han er så høy over vristen. Det var ett par Romagnoli sko, om det kunne være en ide å prøve noe fra dem?

Skrevet

Tusen takk for forslagene.

Merkene er notert så da får vi dra på sko-shopping en av dagene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...