Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Fikk vite i dag at 3 av søskenbarna mine, med følge, sannsynligvis ikke kommer i bryllupet vårt. Trist når noen takker nei...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Skjønner det er trist ja, har du fått noe begrunnelse på hvorfor de ikke kommer? Blir nok sånn hos oss og dessverre.. Og vi har ikke så ekstremt stor familie, heller ikke så mange venner. Så har en følelse at det kommer til å bli bare eldre folk i bryllupet vårt... morsomt..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Vi har inviter 98 stk. Bare 5 har meldt avbud, men det er MANGE vi er usikre på om takker ja. De tre søskenbarna jeg snakka om var det foreldrene dems som sa til mine foreldre at sannsynligvis ikke kommer. Så det er ikke mange som har meldt avbud, men jeg blir trist allikevel. Håper jo at alle som vi har invitert kommer... Vi har ikke fått noen begrunnelse, men vi skjønner hvorfor. Det er veldig lang reisevei. Så de prioriterer det ikke. Syns kanskje det er litt rart. De fikk vite det allerede halvannet år i forveien. Hvis folk virkelig har lyst så får de det til. Det er nå min mening... Trist å høre at du har det på samme måte. Ikke noe gøy. Lykke til til deg og din kommende mann =) Trøsteklem!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 å herregud! dette var da fryktelig dramatisk bare fordi noen få ikke kommer. hadde dere virkelig regnet med at alle som en kom? der er da alltid noen som melder avbud. og dere vet da ikke grunnen heller, dere har jo ikke snakket med dem. gled dere over de som kommer istedetfor dere.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Enig, kan ikke regne med at alle kan, og heller ikke at alle prioriterer DEG selv om ditt bryllup er viktig for deg. Hvis det er lang reisevei er jo det forbundet med ganske høye kostnader, hotellovernatting osv. Og så skal man kjøpe nye klær og dyr gave. Og kanskje til og med ta seg fri fra jobb uten lønn for å komme fram i tide. Kanskje de heller ville dra på ferie eller rett og slett ikke hadde råd? Hilsen en som har brukt titusenvis av kroner som bryllupsgjest de siste åra (regna en gang ut at hver venninne hjemmefra som gifter seg koster meg ca 5000 i reise, overnatting, utdrikningslag, klær og gave)
Mamma`n til Markus =) Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Bla, bla, bla... Sier ikke at jeg regner med at alle kommer. Sier det stikk motsatte. Skjønner at noen ikke prioriterer MEG, men at hvis folk virkelig har lyst så får de det til uansett, spesielt når de vet det god tid i forveien. MEN jeg blir lei meg allikevel når avbudene kommer. Og det er av den enkle grunn at ALLE vi har valgt å inviterer er invitert fordi vi ønsker å dele den store dagen med dem. Og når de da takker nei, blir jeg naturligvis lei meg. Men det er vel feil det... egoistisk høres det ut som.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg som svarte deg først; Ja, selvom man inviterer mange,s å er det likvel trist når noen ikke kommer...det er snakk om forventninger her, og at man kanskje føler seg nedprioritert! Selvfølgelig så skjønner jeg at det kan være en del som ikke kan komme av forskjellige grunner. Men det er jo like "vondt" fordet. Søskenbarn, er jo ganske nær familie, og når 3 søskenbarn ikke kommer, så hadde jeg tatt det personlig ja! Da får dere der ute som mener otherwise bare mene det. Vi kommer til ¨få en topp dag for det, men er trist når noen man forventer skal komme, ikke kommer. Stor klem til deg tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 "Men det er vel feil det... egoistisk høres det ut som."..... ha ha ha, nå skjønner jeg bedre hvorfor du skrev det du gjorde, du er litt sytete og sutrete du.... ja, ja... du får gjøre det beste ut av det og prøve å holde motet oppe selv om ikke ALLE hiver alt de har i hendene og kommer løpende til brylluppet ditt, selvom du har gitt beskjed 1,5 år i forveien.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Trist er d. Men sånn er d bare enkelte ganger. mange som har meldt avbud til meg også. nesten hele siden til min samboer faktisk, og noen venner av oss. men vi kan ikke avlyse for den grunn. gifter meg om 1 uke jeg.
Tweak Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Det er klart det er trist! Men sånn er det nå bare. Det er ikke alle som kommer... Slapp av, kjenn på følelsen litt og dytt den til siden. Konsentrer deg heller om det viktigste, nemlig at dere skal gifte dere og feire kjærligheten deres! Det blir en flott dag! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå