bebis *aug09*juni12* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Virker som om det er kjempe mageknip, avbrutt av LITT små kvalme innimellom.. gitt seg litt etter jeg har spist litt, men fortsatt vondt når jeg skal reise meg, gå, skifte stilling ¨på soffan osv. vondt under på sidene av magen..
Strandloppa og lillebror Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Det er nok akkurat det det er også Mageknip. Luftsmerter. Kanskje til og med begynnende forstoppelse. Det er vanlig å bli kvalm hvis det er mye luft eller andre ting som ikke kommer ut når det vil selv. Alt går tregere nå, og ting og tang blir pressa sammen av livmoren som vokser, så da blir fordøyelsen i ubalanse. Prøv og ta med deg et blad på do og sett deg skikkelig til rette, hehe. Bruk laaang tid, så skal du se det blir bedre etterpå.
bebis *aug09*juni12* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 ja mulig det en liten stopp i systemet.. men har aldri følt det sånn som dette før, har jo hatt ganske treg mage i 5 mnd nå.. men tenkte jeg skulle teste om det var magen da, så har tømt en boks med lakerol salvi for 3 timer siden, og ingenting har skjedd.. hehe. så får satse på at det er det..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 hvis det er under magen du har vondt, så er det nok ikke tarmene dine.. de ligger jo oppunder ribbeina dine nå. Tror nok heller det er ligamentbåndene.. Det er ikke farlig å ha vondt. Jeg sliter en del med dette, og det er ikke godt.
bebis *aug09*juni12* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 har mest vondt i sida, litt over hofte beinet.. har jo kjent de har strekt seg tidligere, men ikke så ille som dette i tilfelle.. blir litt bekymret, men guttungen sparker som bare det her og ikke noen blødning så tar det med ro og tenker at det ikke er noe farlig
Strandloppa og lillebror Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Men ikke hele tarmen ligger opp under ribbeina. En del må jo føre ut også, hehe... Uansett er det nok ingenting å bekymre seg for så lenge babyen sparker og det ikke blør. I en bok jeg har står det at de fleste ubehag man får under en graviditet ikke er noe å bekymre seg for. Det meste som oppleves unormalt er normalt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå