Gå til innhold

Siden du nå er ett tema her i dag Spurven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne og kikka på bloggen din, regner med det var din. Nydelige barn du har:) Trenger vel ikke fortelle deg det, men gjør det nå likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmesiden din er fin, men jeg lurer på hvorfor du er liksom anonym på profilen din når du har henvisning til hjemmesiden?

Ser du har hatt mange visninger, kan du se hvem som har vært innom og sett?

Jeg er bare litt nysgjerrig, du trenger selvsagt ikke svare.

Skrevet

Spurven er nydelig selv hun, men likefullt litt dum og litt slem.

Skrevet

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente. Hvilken profil? Her inne?

Nei, jeg kan ikke se hvem som har sett. Bare tidspunkt og antall.

Skrevet

Ja, på profilen din her inne er du anonym, men når du henviser til profilen din så bevarer du ikke anonymiteten din. Derfor er det vel ikke noe poeng i å ha en anonym profil?

Skrevet

tror ikke jeg får sove i natt etter å ha sett det bildet av den puppen med trøske.. :S skal hvertfall sjekke munnen til mini ofte..

har jo hatt 4 brystbetennelser, men det der så jo bare helt groteskt ut :S

(bloggen til fjærkreet)

Skrevet

Den er vel ikke bevist anonym, tykka litt i hytt og pine når jeg laga profilen (alder, kjønn osv.), gadd ikke å skrive noe mer utfyllende info. Navn og alder på barna (eller barnet) hadde jeg, men fikk så mange ekkle komnetarer om navnet at jeg faktisk syns det ble ubehagelig, tok det derfor vekk.

Skrevet

Så dumt at folk ikke kan holde seg for gode til å gå løs på barnas navn. Det er umodent og respektløst.

Takk for at du svarte meg!

Skrevet

Ja, det er helvete. Hadde en runde med brytbetennelse jeg også, men syns ikke det var så ille egentlig. Trøskedrittet derimot... *grøs*

Hadde kanskje ikke blitt så ille om jeg hadde innsett litt raskere enn jeg gjorde at det var trøske da men.... nå vet jeg det ihvertfall til neste gang.

Sitter her og skuler på babyen og gruer meg litt til hun våkner. Har planer om å legge henne til puppen for første gang på lang tid :S

Skrevet

holder pusten for deg faktisk :S

jeg hylte da jeg uforberedt la mini ved puppen første gang jeg hadde betennelse..

må jo bare spørre hvordan din pupp så ut med trøske.

Skrevet

Hvorfor er du egentlig et tema i dag, Spurva? Hva galt har du gjort siden de er så ute etter deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...