Gå til innhold

Forstørret nyrebekken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag og fikk beskjed om at bebis hadde forstørret nyrebekken. Er det noen som vet hva dette vil si? Jordmor kunne ikke svare på så mye, men skal tilbake til spesialist om tom uker.

Er det noen som vet hva dette vil si og hva vi må forberede oss på? Synes to uker er lenge å vente på svar:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar:) Ja vi venter en liten gutt. Er litt urolig for dette, særlig når folk begynner å prate om down syndrom i forbindelse med det. Men ringte til legen min og hun mente jeg bare skulle slå det fra meg. Var en veldig vanli "diagnose" og ikke farlig. De fleste vokste det vist av seg.

 

Men aldrig gøy å høre at ting kanskje ikke er som det skal være, særlig ikke tre uker før termin. Har lite lyst å gå rundt å uroe meg nå!! Alt har jo sett så fint ut til nå. Har vært på to UL`er tidligere og da har de ikke sett noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du blir bekymret, men virker som dette er "vanlig" å ikke noe allvorlig.. Men som sagt, jeg sjønner deg godt, hadde nok blitt litt engstelig selv..

 

Å det med Down Syndrom tror jeg ikke har noe durekte sammenheng, og er reint tilfeldig... Da hadde de sett det på den siste ultralyden du var på.. Så det skal du ikke være engstelig for..

Dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...