Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Ungen skriker mer eller mindre non stop fra 1600 til 2015, med noen pauser innimellom nå og da. Og seeelvfølgelig etter pappan er gått på jobb..

Går på butikken med en hylende unge i vogna, greier å miste tastaturet på mobilen finner jeg ut når jeg kommer hjem. Må kle på ungen for å gå rett utfor å se etter tastaturet, og akkurat når dressen, lua og vottene er på bæsjer hun på seg og hyler mer. Klesvasken i vaskemaskin blir helt glemt og når klærne skal henges opp lukter de råttent fordi de har ligget så lenge, må derfor starte maskin på nytt.. Huset står også helt opp ned. Går i dusjen for å dusje vekk restene av hårfargen som forresten ble rimelig misykket.. Dusjen detter rett ned av stativet og reett i tinninga på meg og deretter på gulvet sånn at spruten står rett i taket. Skulle bytte mobil istad, og satt å pressa et batteri inn i den andre mobilen som ikke gikk i det hele tatt, fordi det var FEIL batteri! Sånn går det når man stabber rundt i ammetåka ;p Blir nesten så oppgitt at jeg må le av meg selv. * Sukk* Dagens utbrudd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Ta en god kopp te og sett deg i soffan...

Skrevet

Hehe, ja tenkte kanskje det :I Skikkelig vondt i hodet og sliten nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...