mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 helt sykt, svetter så det renner, selv om jeg sitter helt stille....våt over hele kroppen... skikkelig guffent, føler meg ikke helt frech akkurat, 37+2. Hadde det ikke slik forrige gang, noen fler ?
eplepeple Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Me 2!!! Jeg svetter mest om natten. Helt kliss bløt i t-skjorta og til og meg trusa...huff ikke kos. Er 37 + 4. Er generelt veldig varm om dagen. Er vanligvis en frysepinne da he he... Kjipt å være så varm nå som jeg må gå med støttestrømper mot vann i beina )
Lykkelig_83 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Klissvåt jeg og!! ligger naken om natten,og våkner helt svett alle gangene jeg er oppe og tisser. Kanskje fordi det er varmt om dagene..? Et helt utrolig aprilvær liksom.. Utenom det har jeg ingen andre forslag på hvorfor det er slik jeg :S Blir godt og bli ferdig med svangerskapet iallefall.. er 39+1
manne86 Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 svetter mere jeg også, spes på beina og underlivet!!rare greier:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg svetter ikke så mye enda, men er merkbart varmere enn ellers. Er bare 28+1, men merker at varmen er skrudd opp ja. Er ikke spesielt varmt her jeg bor heller, rundt 15 grader på dagene nå for tida. Om natta våkner jeg klam.. Og jeg som alltid fryser ellers! Til og med om sommeren pleier jeg å ha teppe på meg inne.
Bøtteknott Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg også! Rekker ikke kle på meg etter dusjen før jeg er gjennomsvett... Så den rene og gode følelsen etter en dusj er fryktelig kortvarig.. Men jeg fant ut at den kremen jeg brukte gjorde at jeg svettet mer/var gjennomvåt når jeg våknet om natta.. Etter at jeg kuttet ut den, er jeg heldigvis ikke så svett om natta lenger.. Er i uke 31 nå tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå