ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Har bestilt overfart med bil med Colorline fra Kr.sand til Danmark og med Stenaline fra Danmark til Göteborg hjem. Turen med Colorline koster over 3x mer enn turen med Stenaline... Hvorfor?
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Ser for meg at det kan ha sammenheng med den store forskjellen på båtene og hva båtene har å tilby? Stenaline blir jo bare "fattiglusa" mot Colorline i komfort og aktiviteter.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Ok, tror ikke jeg har reist med Colorline för jeg. Var mer enn bra nok på Stenaline, når vi reiste med de i fjor... Men denne gangen måtte vi ta det ene fergeselskapet ned og det andre hjem.
nanomor Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Stena line ser jeg bare på som en "fylle båt" med mindre verdier. Ikke så begeistret for colorline heller jeg da, men her koser hvertfall barna seg og det er ikke bare fyll som er tingen. Hos oss er det bare dfds som "fyller kravene våre"
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Men er jo bare snakk om en 3 timers tur... Jeg ser på det som en måte å komme fra A til B liksom... Forsåvidt greit at folk har forskjellige "klasser" å velge mellom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå