Gå til innhold

Ser ut som jeg mister igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8 +2 og nå har jeg begynt å blø :(

Det blir 3 gangen på 6 mnd og ikke nok med det ,men faren min ligger for døden ,han har bare ett par dager igjen :(

Uff ,nå er jeg bare forferdelig lei meg ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Dette var veldig trist å lese!

Men, det er veldig mange her inne som blør uten at det er noe galt.

Ring til legevakten og få ul, og forhåpentligvis er det ikke noe galt!

Håper det går bra med deg.

Krysser fingre og tær for deg!:)

Mange klemmer fra meg.:)

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er skikkelig lei deg.

Men synes du skal be om en ultralyd - det er jo ikke sikkert at det er noe galt med babyen. Det er jo en veldig stor påkjenning å gå slik ikke å vite, særlig med tanke på at du har flere ting å tenke på nå.

Krysser fingrene for at alt er bra med babyen. Ta vare på deg selv.

Trøsteklem,

Skrevet

Huff så trist. Men det trenger jo ikke bety SA....

Forferdelig å miste pappan sin, opplevde det for noen år siden. Det unner jeg ingen!

Skrevet

Nå har jeg vært hos legen .

Og jeg ble sendt rett på ullevål ,kom dit fikk komme inn til ul med en gang .Legen kunne ikke se om jeg var gravid eller ikke .:( Han mente det var for tidlig å se .Så enten var jeg kortere på vei enn jeg trodde .(noe jeg syns virker usannsynelig ) eller så hadde jeg en spontan abort .Tok hcg blod prøve i dag og skal ta en neste mandag også .

Jeg blør enda ,men har ikke så vondt ..Så da er det jo bare å vente og se .Men jeg tror det er en spontanabort :(

Skrevet

Hei.

Får håpe at du bare er kortere på vei enn du trodde. Krysser fingrene her!

*Sender deg mange trøsteklemmer!*

Skrevet

Sender deg masse trøsteklemmer, og håper det ordner seg. Selv blødde jeg en uke i uke5/6 og litt uke 8. Hadde skikkelig smerte. Trodde alt var over. så ga det seg, jeg var på tidlig UL uke 9+0 og hjertet banket. så da er det et lite håpe. Hadde Sa selv i november, og det unner jeg ingen. Så håper alt går bra når hjertet banker.

**Trøsteklemmer**ღღღ

Skrevet

Trøsteklem. Av og til føles verden utrolig urettferdig ut. Håper ting ordner seg for deg.

Skrevet

Du har virkelig to svært tøffe situasjoner på en gang. Jeg føler sånn med deg!

Har både opplevd å miste tre ganger v. graviditet og også å miste moren min, så jeg vet at veldig godt at alt det du går igjennom nå er veldig, veldig vanskelig. Håper du har noen rundt deg som tar fryktelig godt vare på deg igjennom alt sammen. Du ha all min medfølelse. Lykke til (håper også i det lengste at graviditeten fremdeles er som den skal!).

Mange klemmer til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...