Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hatt smerter i korsryggen i hele dag, og nedpress. Men nå da jeg kom hjem hadde jeg jammen meg begynt å blø litt også??? ikke masse men rosa på en måte?? noen med erfaring her?? er 38+0 i dag.
frua Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Ring sykehuset. Det kan være så mangt. Små blodkar som sprekker eller det kan komme fra morkaken. Man skal alltid ringe sykehuset ved blødninger. hold oss oppdatert!
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 ringte nå, og fikk beskjed om å holde det litt under oppsyn, men at det kunne være en tegningsblødning. Kan da være mulig for en fødsel innen kort tid. Har ingen sammentrekninger eller noe enda....men skulle blødningen øke på skulle jeg komme rett inn til undersøkelse. Denne kvelden kommer til å bli laaaaaaaaang.......
Ooops I did it AGAIN Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Du skal se det blir baby på deg innen et par døgn;) Lykke til:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Så bra at du har tatt kontakt med sykehuset. Min første fødsel startet med tegningsblødning, så kom riene senere på kvelden. Får krysse fingrene for at det blir baby på deg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå