Juni prinsesse Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Da har vi vært hos fotografen og tatt "gravide-bilder"!! Knall kjekt )
Svale <3 Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Så koselig Hadde egentlig tenkt det jeg og.. men kom aldri så langt.. Var det dyrt?
Juni prinsesse Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Det var super kjekt. Og jeg er sikker på at vi fikk masse fine bilder ut av det. Vi får se dem i neste uke! Men det er vel ikke for sent for deg ennå?? Du har vel magen ennå noen dager?! ;o) Det blir så dyrt som vi ønsker å gjøre det. Selve fotograferingen var gratis (mange fotografer som kjemper om kundene her i Stavanger...). Fikk et tilbud fra Fame, men innså at vi måtte betale 3000-4000 for ett bilde, så det var ganske uaktuelt. Nå har vi valgt en fotograf uten rammer! Vi er ganske nyetablerte, så jeg ser ikke noe problem med å starte med Ikea rammer. Dermed betaler vi 80,- pr bilde i Album. 4-600,- for en forstørrelse til å ha i stuen (alt etter størrelsen), og 80,- pr stk for ekstra bilder til min mor og hans foreldre. De beholder bildene i 10 år og, så om vi ønsker flere om noen år, så kan vi bare hente dem ut da. F.eks når vi vinner i lotto... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå