Gå til innhold

noen som har vært i Disneyland Paris??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips om overnatting, mat, eller andre ting? Vurderer å reise i sommer:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Joda, men jeg kan ikke tipse deg.. var der i 97, og da var jeg en smule ung :o) Men det var helt suverent da! Vet ikke om jeg nå hadde orka, men det er nå en annen sak! Heia Disneyland for barna!

Skrevet

Jeg var der da jeg var 11, så ikke så mye hjelp herfra :) Vi var på bobilferie og bodde i Versailles. hehe.

Skrevet

Jeg og samboer var der i januar 06. HEEELT fantastisk, vi storkoste oss! Bodde i 3 netter på Disneyland Hotel, som er nydelig rosa palass ;)

Drømmetur. Siden vi var der i januar i lavsesongen, følte vi at vi hadde parken for oss selv. Ingen køer på noe som helst, og ingen folkemengder. (Det må du nok forberede deg på om du drar midt i høysesongen...)

Har et helt spesielt forhold til denne parken, og drømmer om å gifte meg der.

Skrevet

Bare spør om du lurer på noe.Lettere om du spør om noe konkret! :)

Skrevet

Vi har bodd på et feriesenter som heter Center Parcs! Kjempeflott!!!

Masse aktiviteter for barn i alle aldre. Stort badeland, resturanter butikker. Alt innenfor et bil-fritt område. (Tror jeg... mange år siden jeg var der...) Det eneste er at det ikke ligger rett ved Disneyland. Men kan jo sjekke det ut. Tror det er veldig rimelig...

Skrevet

Jeg har vært 8 ganger. Alle ganger på gjennomreise og skal til disneyland for 9. gang til sommeren. Området rundt parken har haugevis av utleieboliger/hotell av god kvalitet. Anbefaler ikke å bo på disneyhotell, selv om hotellene der er gode. Likevel. Velger du det er Santa fe bra nok. (Hvis du ikke er avhengig av luksus) Man må betale for inngangsbilletter til parken hver dag man er der, selv om man ikke er der mer enn en dag. Prøv å bestille via sembo.se. De har gode leiligheter til normale priser. Maten er god overalt. Fra den simpleste kro. Campanilehotell har gode frokoster og god lokal mat som oftest. Campanile er en hotellkjede i Frankrike (mellomeuropa)

Skrevet

Vi skal i år. Ser at Playhouse Disney er som show! Jessss. Det blir en storøyet fireåring som skal se på Mickey ja! Det hjelper jo at hun snakker engelsk da...

Skrevet

Altså. Inngang til parken er innebakt i døgnprisen og egetlig unødvendig om du, som oss vil se mer av paris enn disneyland.

Skrevet

Kremt. Showene er på fransk:) I hvertfall de jeg har sett.

Skrevet

Man kan få høretelefoner med engelsk tale på showene.

Skrevet

Og talen på videoen på nett er da på engelsk? Men hodetelefoner er tøft og!

Skrevet

Jeg tiper at teksten blir uvesentlig. Min lille tass fikk bompet med tigergutt i fjor og satt på fanget til mikke i forfjor. Stort:)

Skrevet

Kom hjem fra Disneyland Paris forrige uke. Vi kjøpte flybiletter med SAS, hadde leiebil og bodde på Home Business Val d¨Europe. Hadde Suite deluxe og betalte 1050 kr pr natt for leilighet med to soverom, stue med kjøkkenkrok og 2 bad. Helt supert. Ca 10 min å kjøre til Disneyland og man må ha leiebil.

Ellers ville jeg styrt unna høysesongen med mindre dere er veldig glad i å stå i kø, i tilfelle benytt dere av fastpass hvor det er mulig.

Ellers hadde jeg spist middag en dag på Inventions resturant på Disneyland hotel. Det er buffet hvor Disney figurer kommer til bordet og hilser på. Mye bedre enn å stå timesvis i kø i parken for å treffe noen.

Har du en liten prinsessegal pike hadde jeg også bestilt lunsj på Auberge de Cedrillon, som er Askepott sin resturant. her blir man møtt velkommen av Askepott og får treffe flere prinsesser, prinser og musene til askepott. Maten er ikke noe spesielt og den er dyr, men verdt det for en prinsessegal pike.

Skrevet

Glemte å si at showene er både på fransk og engelsk, annen hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...