25 år gammel mamma Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Er så øm på venstreside litt oppe ved ribbeina, lurer på om denna gutten ratt er litt lang.. Men husker så lite fra forrige svangerskap at det kan ha vært sånn med forrige å,men husker ikke det var sånn så tidlig da!! Flere med litt ømhet?
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Ja, jeg kjenner det litt dersom jeg har sittet en stund, spesielt om jeg sitter litt "skjevt", f.eks med beina opp under meg på ene siden eller foroverbøyd. Vesla sparker også opp i ribbena mine nå om jeg sitter slik, så er kanskje ikke så rart? Er i uke 26 nå. Du da?
Gjest Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Høres veldig kjent ut ja... Jeg har hatt det sånn på venstre side i ribbeina ved mine to forrige svangerskap også. Jeg har ingen lange barn...
25 år gammel mamma Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 "Bra" det er flere med meg da... Jeg er uke 23 idag, det er faktisk spesielt da jeg har sitti lenge som du sier, antagelig sitter jeg litt på skeiva jeg også... Alt er på en måte nytt, selv om gutten min ble 2 i januar så har jeg glemt!! Er vel normalt det å har jeg hørt,men hadde vært greit å husket noen småting da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå