Gå til innhold

Jeg er helt i sjokk jeg!

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tlf fra nav i dag, visstnok er det blitt gjort en feil med overgangsstønaden min helt siden juni 2007, så jeg har krav på etterbetaling som jeg får i mai. Den kom seg grovt regnet på 50 tusen!!:D Jeg ble så sjokkert at jeg måtte sette meg pladask ned på gulvet og spørre henne om dette var noe skjult kamera aller annen grov spøk!:D

Herregud, noen ganger glimter sannelig nav til så det holder!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,gratulerer. Gud så heldig du er :)

Skrevet

gatrulerer! det fortjener du :)

Skrevet

Takk dere :D Hehe jeg klarer enda ikke helt å lande, det er helt utrolig:D

Skrevet

Oi så gøy da!!!!

Gratulerer så mye!

Skrevet

Heldiggrisen! :D

Grattis :)

Skrevet

For en herlig telefon å få- skulle ønske det var meg :):)

Skrevet

Takk dere :D Ja den telefonen var gull å få :D

Skrevet

Oi, det må jeg si, gratulerer så kjempemye og heldige deg :-) Nå har du i alle fall råd til ferie eller noe annet ;-)

Skrevet

Åh heldiggris! :o)

Vet du hvordan feil som var blitt gjort? Har du ikke merket at du har fått feil? Eller du jobber kanskje v siden av, sånn at du ikke får full OS?

Blir en deilig sommer det :)

Skrevet

Ja nå blir det nok en ferie eller to :D

Feilen var at jeg søkte om OS når jeg gikk gravid og fikk avslag fordi jeg har midlertidig uførstønad, så i desember 2007 fikk jeg plutselig OS likevel fordi jeg hadde krav på redusert OS i tilegg til uførestønaden. Plutselig oppdaget de at jeg hele tiden har fått for lite beløp i OS, og så oppdaget de at det aldri ble laget vedtak på OS til meg, jeg bare begynte å få i desember 2007, men hadde aldri fått etterbetalt for de månedene de feilaktig hadde gitt meg avslag. Så derfor jeg etterbetalt de pengene nå, pluss det jeg har fått for lite i måneden etter at jeg begynte å få. Var i allefall dette jeg forstod ut fra hva hun sa :)

Jeg ante ingenting om dette så jeg begynte nesten å grine av glede når hun sa at jeg skulle få etterbetalt alt dette :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...