Gå til innhold

Hvordan overtale mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei datter pâ 2 âr, og jeg er sâ klar for â fâ en til nâ, men mannen min sier han ikke er klar i det hele tatt...Har sà lyst til at det ikke blir sâ stor aldersforskjell mellom barna mine..har prövd alt jeg kan for â overtale, men funker ikke..Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i samme situasjon når vi skulle begynne med barn... kunne ikke gjøre annet enn å vente på at han skulle bli klar...

Skrevet

Forklar at det kan ta litt tid. Hvis du går på piller, kan du si at du blir deprimert, og be han ta ansvar for prevensjonen fremover.

Mannen min ville egentlig bare ha en. Jeg spurte han da om hva han hadde tenkt å si til datteren vår den dagen hun kom til å spørre hvorfor hun ikke hadde søsken. Da myknet han fort...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes virkelig ikke man skal overtale om dette. Maser du vil han da i allefall ikke. At han ikke er klar synes jeg du bør respektere.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvis han er enig i at dere faktisk skal ha et barn til er det ikke noe å vente på... Flere menn jeg vet om som har blitt trebarnspappaer sier at de anbefaler å "samle" småbarnstiden mest mulig, så blir man ferdig med bleieskift og barnehagetiden uten at det går alt for mange år! Kanskje argumenter som kommer fra andre pappaer fungerer?! Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...