Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Heisann:) Sendte søknad om svangerskapspenger forrige fredag, og lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan forvente å få et svar...? Hvor lang tid fra DU senfte søknad om dette, til du mottok svar?? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 svangerskapspenger har jeg bare problemer med, tror jeg heller skal gå over til sykemld.. tror jeg venta 1,5 mnd før jeg fikk penger første gang, blir plaget vær mnd med pengene, får aldri alt som jeg skal ha så tror jeg ringer nav 1-2 ganger mnd.... idag ringte jeg fordi jeg kun hadde fått halve lønna, resten får jeg senere vist denne blir godkjent... skjønner ingenting av denne drittn, ringte nav i dag og sa hva jeg egentlig mente om svangerskapspenger, tror hun ble litt paff, men kjente hormonene mine tok overhånd her... ble mest bare babling dette.. håper det går fort for deg, bare ring og etterlys pengenedine du:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Syntes du ventet kort i forhold til meg 21.27.. jeg ventet i 4 mnd på mine.. Var maaahhhaaange frustrerte tlf til nav ja..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 4 mnd???? er det virkelig mulig?? jordmor skriver kun 4 uker i slenger til meg, så min må behandles for vær gang jeg leverer inn ny... blir sprøøøøø
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Hæ tuller du? Trodde ikke det var mulig å skrive for viss antall uker..Trodde det gjaldt til fødsel.. Sånn var det med mine.. Hilsen hun over deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå