Gå til innhold

Jeg har sånn angst pga denne svineinfluensa:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er generelt veldig redd for sykdom og har lett for å bekymre meg.

Nå har jeg vært deppa siste dagene pga svineinfluensa, er livredd for at jeg og familien skal bli smittet. Jeg leser alt jeg kommer over av nyheter når det gjelder saken og blir bare mer skremt, men må bare lese.

Sykt at dette her skal ta så mye av min tid og energi, blir helt trist og ulykkelig av det:(

Noen som kan oppmuntre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MEdia lager oppstyr av alt. HVor mange ble smittet av fugleinfluensa i norge? og hvor mange ble smittet av SARS? hvor mange døde av dette her til lands? Jeg tror ikke det var noen, så at denne svineinfluensaen skal være noe større trussel, det tviler jeg på.

MEdia fremstiller jo dette som om det skulle være en epidemi i norge allerede, men "bare" 100 i mexico har dødd av det, og tenk på hvor mange som bor i mexico.

NEi, jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt!

Skrevet

Du bor i Norge. Skulle du nå bli smittet er du sansynligvis frisk og et sted mellom 20 og 40 år, og da klarer du deg nok fint. Vi har haugevis med medisiner liggende fra fuglevirusinfluensaen (som heller ikke ble store greiene). Vi har også mulighet til å bestille vaksiner til hele befolkningen.

Det er mange smittede per død person, og blir du sjuk blir det sansynligvis ikke verre enn å ha en sterk influensa.

Skrevet

Hvorfor sier alle at de friske unge overlever..? Det er jo de som for det meste har dødd i denne omgangen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...