Rødhette <309+<312 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 vi er kommet halveis i innkjøpene til babyen, og jeg er 31 uker på vei. vi tar det litt som det kommer og stresser ikke. koselig å ha litt innkjøp igjen nå på slutten
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Nå mangler vi kun en ting, og det er base til bilsetet. Ellers har vi vert veldig bevisst på å spre innkjøpene over flere mnd, for vi har ikke råd til å punge ut allt på en måned eller to. Selv om dette er tredje barnet, er det overraskende mye vi har måttet kjøpt likevel, men det har vel mere med å gjøre at vi ikke hadde planlagt denne bebisen, og hadde gitt bort det meste av baby utstyr fra forige mann. Nå er som sagt det meste i hus ja, og har begynt å vaske på både klær og sengetøy. Satte opp senga i dag, selv om det kanskje er litt tidlig, eldste jenta mi hang på sengehimmelen, da hun har hatt lyst å gjøre dette lenge:)) jeg er 35+2 i dag forresten. Akkurat 5 uker til termin i dag faktisk!
<3maijente<3 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Er 35+4 i dag, og kommer til å ha alt klart 14 dg før, med seng, stellebord, vugge etc. Har alt, men setter det ikke opp før.
Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg har det meste i hus, men har ikke satt opp alt. Har satt opp vogna i helga, det var veldig stas. kommer nok snart til å sette opp senga og, fordi jeg vil at de to andre barna skal få være med på det, stelle i stand. Men har ikke stellebord, bleier, oljer og badebalje. og har ikke pakka bagen. Det tenkte jeg å gjøre ca uke 36 eller noe.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 vi har alt..(bortsett fra vogna,men den er bestillt) men har ikke gjort klart alt nei.. tenkte jeg skulle vente med den siste innspurten til jeg gikk ut i permisjon.. lufte madrass å vaske dyne og sengeklær..+ litt "småpjask" av klær og diverse.. (begynnt på uke 32)
septemberpiken Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Har fortsatt ikke alt klart, jeg, og har 16 dager igjen til termin. Har det meste, selv om ikke alt er satt opp ennå, og resten kan alltids ordnes av noen andre... Og jeg er for øvrig førstegangs, og føler at de fleste rundt meg hadde alt klart for flere måneder siden, hehe.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Ja, har igrunnen det nå! Er mindre enn 2 uker til termin så jeg er glad for at det meste er i boks. Må legge på sengetøy og gjøre klart i vogna, men det er sånn som jeg også kan gjøre når jeg kommer hjem fra sykehuset. Har også lagt en lapp med ting som jeg må husk å legge i sykehus bagen før vi drar til føden. Sminke, mobil lader og litt div som jeg ikke får pakket før. Gleder meg sånn!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Jeg er 28+1 og vi har alt vi trenger i hus. Fiksa det tidlig siden jeg skal ha masse eksamener nå den siste tida. Ikke begynt å sette opp ting og slikt da. Og kan jo kjøpe et par klesplagg til f.eks.
Sørlandsbaby09 Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Jeg er så dritt lei av å være gravid så hos oss så er det meste klart. Barnerommet er pussa opp og seng, kommode + + er skrudd sammen. Dette var det far i huset som var ivrig på - han har nemlig ei sånn oppussingsbok der det stod at nye møbler etc til spedbarn hadde godt av å få lufta seg så lenge som mulig før babyen kom (jada - han er veldig overbeskyttende til magen, men det er jo igrunnen bare søtt). Vi mangler vogn da (men den er bestilt og kommer forhåpentligvis snart), og småpell som kluter, lakner, kremer, såper etc.. 7 uker til termin her.
MrsMilla Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Nei, definitivt ikke. Vi er i uke 37+4 og har null aning om hva vi skal gjøre med stellebord på badet. Trodde vi hadde det helt klart, til vi oppdaget at vi ikke kan feste stellebord på badeveggen... så planen gikk i vasken, og vi må finne på noe nytt raskt! Mangler også bilstol, skinn til vogga, sengetøy til seng, dyne og trekk til vogna, og ekstra ammebh. Jaja, får vel vente noen dager til med å føde da kanskje... haha
meg & lillegullgutten Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 Her har vi det meste i hus nå. Er 35+3 i dag. Har ikke lyst til å stresse med dette de siste ukene. Da vil jeg slappe av og lade opp til fødselen. Har alle de store tinga i orden og skrudd opp. Unntatt stellebordet på badet. det tar mannen seg av helt på slutten. Så det er noen små ting igjen sånn som gulpekluter, kremer, bleier, smekker og flasker blandt annet. Klær og sengetøy som er nytt er vasket 2 ganger og lagt på plass i skuffer. Anbefaler deg og lage liste og krysse av etterhvert. Er mye man glemmer:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. april 2009 #12 Skrevet 28. april 2009 Kjøpte inn litt etterhvert som mnd gikk vi. Men det meste var klart 4 uker før termin, hvilket var veeeldig smart, for da kom hun plutselig! Sykehusbagen var faktisk akkurat ferdigpakket dagen før vannet gikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå