Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Vi har vært sammen i litt over et år nå. Jeg har en sønn fra før, han ingen barn. Begge eier hvert sitt sted. Jeg begynner å føle på å flytte sammen nå. Vi er jo så mye sammen og det er dyrt med hvert sitt sted. Men han vil ikke ennå. Han føler seg ikke klar. Når mener dere det er "normalt" å flytte sammen?? Og er det et dårlig tegn at han ikke er klar? Han har ikke hatt noe seriøst forhold før...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Samme situasjon som deg. Har vært sammen med kjæresten i over 1 år nå. Jeg er klar for å flytte sammen Han er ikke Jeg har et barn fra før, mens han har ingen. Han har heller aldri bodd sammen med en jente, men hadde et seriøst forhold da han var yngre som varte i 4 år, men de var så unge at det ikke var aktuelt å flytte sammen. Derfor tror jeg han føler at han ikke er klar. Siden han aldri har bodd sammen med noen før. Jeg har kun et samboerskap bak meg, men alikevel vet jeg jo at det ikke er noe spess farlig å bo sammen..hehe.. men men han sier han vil vente til neste år. Så da har vi vært sammen i 2 år når vi skal flytte sammen. Jeg synes det er litt lenge til..det blir januar neste år. Men men jeg ser frem til det Jeg syns ikke det er et dårlig tegn at kjæresten din vil vente. Jeg vil ikke si at det finnes en normal grense for å flytte sammen. Men innen 1-2 år så har det jo dukket opp mye viktig informasjon om personen, som man kanskje ikke ville oppdaget hvis man flyttet sammen etter 3 mnd f.eks.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg har satt min egen grense på 2 år (med mindre jeg skulle bli uplanlagt gravid før det). Synes det høres greit ut i mine øyne når det gjelder tid sammen når barn er involvert. Jeg føler selv at et år ikke er lenge nok. Så synes ikke det er noe dårlig tegn. Kommer jo litt an på begrunnelsen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Da er vi akkurat i samme situasjon ja kjekt å høre at andre er i samme situasjon. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Vi er 27 og 28 år. Har dere snakket om å få barn sammen? Håper han blir klar etterhvert HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Oki.. Begrunnelsen er vel at han ikke er klar. Det han sier i hvertfall. Når jeg spurte om han trodde vi kom til å flytte sammen en gang, så sa han vet ikke, kanskje, sikkert. Hehe, ikke lett å tyde det da.. Sønnen min har veldig lyst at vi skal flytte sammen, og syntes alltid det er dumt når kjæresten min går hjem.. HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Vi er 24 og 23 år Ja vi har snakket om å få barn sammen. Men det blir noen år til da. Der er vi litt uenige egentlig. Jeg vil vente gjerne 8-10 år mens han vil ha barn helst før det...hehe.. men vi blir vel enige etterhvert. Vi er hvertfall enige om at vi skal være gift før vi får barn, så da er det jo opp til han når han er klar for å fri..hihi... Heldigvis har jeg noe å forholde meg til, i og med at vi har blitt enige om å flytte sammen på nyåret. Hadde jeg gått i uvisshet i f.eks 2-3 år så hadde jeg nok blitt litt usikker. Kjæresten din blir nok helst sikkert klar snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå