LilleBjella Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Her har vi pysj under, og i dag bare helseteppe over. Blir jo alt for tjukt med dyne. Men jeg trenger synspunkter.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Hmm..ikke at jeg vet akkurat hva du snakker om her, men flisa sover bare i pysj og fleecepledd, ingen dyne her i huset!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 lillemor ligger i sokker og body, sovepose og litt dyne over beina.... har dere den med skilpadde og noen andre dyr???
LilleBjella Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Ja, den er hvit med noe grønt dyregreier. Litt tjukk, virker som om det er noe filt i. Syns det er så rart å legge ham uten å legge dyna over. Virker så nakent. Men nå er det jo så varmt ute.
Mjølkekua Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Dette har jeg tenkt på også. Jeg har en som er litt mer mintgrønn med noe grønt og rødt på.. uansett.. jeg brukte den en periode med teppe over, men så synes jeg det ble så kaldt på natta at jeg gikk tilbake til dyna. Dessverre i det siste har han begynt å sparke av seg dyna (og ikke fordi det er for varmt for å si det sånn), så da tror jeg posen skal brukes igjen. Det blir nok et teppe over, enten helseteppe eller noe litt tykkere. Vi har jo vinduet oppe om natta, så må passe på at han ikke blir for kald heller... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå