Alyssa Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Nå må jeg bare begynne å prøve å få av de 15 kiloene jeg la på meg når jeg var gravid (for nesten 2 år siden..) Noen gode slanketips? Eller tips for en spesiell slankekur som har fungert for deg? Ellers noen bra treningstips? (Mest problemer med mage og armer..) =)
Tommage♀♂ Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Anbefaler vektklubb.no! Helt vanlig mat, bare i begrensede mengder. Forslag til meny, og treningsprogram. Ellers kaloriteller og dagbok. Mye ekstra finesser også da. Men det virker! På 3 uker har jeg gått ned 3 kg, og det tempoet skal jeg holde i 8-10 uker til, helt til jeg er fornøyd=) Det viktigste er å lære hva man kan spise, hvor mye kalorier som er i de forskjellige matvarer, og hvordan man kan lage sunn, mettende mat=) Naboen min nedenunder er også i gang, og er storfornøyd! Gleder meg til sommeren=)
Alyssa Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Så flink du er! Takk for tips - skal sjekke det ut!! =)
CMH Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Grethe Roede? Mange gode oppskrifter samt et "normalt" kosthold, og mange som sier de synes den funker veldig bra..
Gjest -<<- Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Den der du spiser sunn og variert mat og er i fysisk aktivitet.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Ketolyse!! Jeg har gått ned 13 kg på 3 mndr-og lever på fantastisk go mat:-)) Sjekk ketolyse.no
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 grete roede:) masse gode oppskrifter, og man kan fortsette å spise som før... bare enkelte ting i mindre konsum... Vi gjorde noen små endringer i kostholdet og det har gitt resultater... lager kun deres oppskrifter fra grunnen.... sunt og godt og gubben syns (utrolig nok) at det er godt:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå