Gå til innhold

Hvilken slankekur er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare begynne å prøve å få av de 15 kiloene jeg la på meg når jeg var gravid (for nesten 2 år siden..) Noen gode slanketips? Eller tips for en spesiell slankekur som har fungert for deg?

Ellers noen bra treningstips? (Mest problemer med mage og armer..)

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler vektklubb.no! Helt vanlig mat, bare i begrensede mengder.

Forslag til meny, og treningsprogram. Ellers kaloriteller og dagbok. Mye ekstra finesser også da.

Men det virker! På 3 uker har jeg gått ned 3 kg, og det tempoet skal jeg holde i 8-10 uker til, helt til jeg er fornøyd=)

Det viktigste er å lære hva man kan spise, hvor mye kalorier som er i de forskjellige matvarer, og hvordan man kan lage sunn, mettende mat=)

Naboen min nedenunder er også i gang, og er storfornøyd! Gleder meg til sommeren=)

Skrevet

Så flink du er!

Takk for tips - skal sjekke det ut!! =)

Skrevet

Grethe Roede? Mange gode oppskrifter samt et "normalt" kosthold, og mange som sier de synes den funker veldig bra..

Skrevet

Den der du spiser sunn og variert mat og er i fysisk aktivitet.

Skrevet

Ketolyse!! Jeg har gått ned 13 kg på 3 mndr-og lever på fantastisk go mat:-)) Sjekk ketolyse.no

Skrevet

grete roede:) masse gode oppskrifter, og man kan fortsette å spise som før... bare enkelte ting i mindre konsum...

Vi gjorde noen små endringer i kostholdet og det har gitt resultater... lager kun deres oppskrifter fra grunnen.... sunt og godt og gubben syns (utrolig nok) at det er godt:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...