FlightlessBird Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 ... det er ei jente der inne!!! Vet ikke om du husker vi har snakket om det før da...?! Alt så helt flott ut, og jordmora/legen tok seg god tid til å sjekke alt! Er så letta og glad nå for at alt så så bra ut! Og tenk, en ekstra bonus å få jente nå siste gangen, da jeg har to herlige gutter fra før!!!
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Åååååå.... Så gøy!!!! :-) Har tenkt masse på deg og lurt på hvordan det gikk i dag. Flott at alt stod bra til og ekstra gøy med jente ja :-) Litt surrealistisk og rart ikke sant? ;-) Gratulerer!
FlightlessBird Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Ja, det er jo helt merkelig dette! Hadde jeg ALDRI trodd!!! Men det skjønte du sikkert, og er det noen som forstår så må det jo være deg Her blir det hvertfall total omstilling nå, for ikke bare har jeg to gutter men har fire brødre i tillegg.... Så er jo vanskelig å tro dette! Er helt utslitt etter i dag jeg, hehe!!
Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg liker egentlig ikke å si dette, ofr det er jo sjeldent man vet hvordan andre egnetlig føler det, men vet du... jeg tror faktisk jeg vet akkurat hvordan du har det nå! :-) Jeg var også litt utmattet den samme dagen, hadde en million tanker og følelser som skulle få plass og bearbeides, var rett og slett både mentalt utslitt og fysisk sliten når kvelden kom. Tok meg veldig mange uker å venne meg til tanken, fortsatt tør jeg ikke tro helt på det (håper UL'en i neste uke kan hjelpe litt på, gruegleder meg til den, litt sånn "tenk om...") er vanskligere jo lenger tid det er siden ultralyden samtidig som jeg også blir mer og mer vandt til tanken. Her er det kun født gutter de siste 17 årene på mamma sin side av familien, så er veldig, veldig rart dette ja! Nå får du prøve å slappe av litt og la tanke fly til du får alt på plass :-) Vil tro du får noen rare uker nå framover om du får det slik jeg hadde, men koselige. Deilig å få et nærere forhold til de i magen uansett kjønn også! :-)
FlightlessBird Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Ja, er slik jeg føler det nå. Og jeg vet at når dette kommer litt på avstand kommer jeg nok til å tro enda mindre på det, hehe! En leser jo om alle her som har fått vite et kjønn også fått den andre kjønnet til slutt. Men jeg spurte jordmor om dette og ho sa at tidligere tok de litt lettere på det og kunne si at "det er nok en..." uten at de virkelig SÅ det. Nå sier de det ikke med mindre de faktisk SER at det er ei jente eller en gutt ;-) Og jeg tror nok de er litt ekstra nøye når det gjelder noen som oss som har flere gutter fra før, eller hva?! Nå er jeg fysisk og mentalt sliten som du også beskrev... Vondt i rygg og diverse! Har tydeligvis tatt på dette her! Men sååå godt å endelig ha det overstått! Og spesielt dette med at alt så så bra ut! Det er jo tross alt det viktigste :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå