Gå til innhold

cm rundt magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig jeg...har dere målt hvor mange cm dere er rundt navlen??husker jeg var 89cm siste gang (når jeg fødte) hadde håpet å bli litt større denne gangen !! :) er akkurat 27 uker idag å er 80cm, ser ikke ut som jeg blir mye større....har så lyst på skikkelig gravid mage,nesten sånn at jeg ikke klarer å knyte skoa !! :) :)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var liten og søt mage ja :-) Da er du vel ganske slank til vanlig også vil jeg tro? Jeg er høy og bredskuldret, så jeg har normalt en midje på ca 75-77 cm, men nå i uke 26 er den på ca 120 cm, så har økt en del ja! Er en som har veldig synlig gravidmage, umulig å ikke se det liksom, er også på magen jeg legger på meg fram til vannet kommer i kroppen, da øker beina, armene og ansiktet i størrelse også :-/

Skrevet

Bommet litt der, 110 cm skulle det stå, ikke 120! :-)

Skrevet

hei, jeg 22+3 og måler 98 rundt magen.. =) har skikkelig gravid mage, og synes det er kjempe deilig.. lure på hvor stor jeg kommer til å bli..

Skrevet

Oi! Er 16+4 og 89 cm, jeg !! 73 cm rundt rett under puppa. Ganske stor allerede :)

Og er ganske slank til vanlig.

Skrevet

ojj....hahha, nå skjønner jeg hvorfor alle syns jeg er så lita !! :) får den kommentaren hele tiden !! Men jeg er veldig slank fra før da....huffda, haha...får hive inn på med is :) kanskje magen vokser litt da !!

Skrevet

er 21+5 idag og målte nå 94 cm rundt magen:) søt mage:) kan ikke ta feil av magen nå for å si det slik;) er ellers slank:)

Skrevet

legger til at jeg er høy også, så er ikke dårlig plass inni her;) hehe... men regner med det dabber av mot slutten, gjorde det med nr 1..

Skrevet

Ble litt nysgjerrig, så måtte måle jeg og. Er 19 uker, og 81 cm rundt magen. Føler meg gedigen, men er jo igrunn ikke det. Er slank til vanlig

Skrevet

22+3 og 96cm rundt magen. Artig med skikkelig gravid-magen:)

Skrevet

Nå måtte jeg lete etter målbandet :) Jeg er 92 cm og det synes veldig godt. For godt nesten synes jeg i forhold til at jeg har 4 mnd igjen. Er vel 22+4. Aner ikke hva jeg var sist faktisk.

Skrevet

Jeg mener jeg var 120 cm rundt magen rett før fødsel sist gang, vet ikke hvor mange cm jeg er rundt magen nå, har ikke fått så veldig mye mage enda, eller den gjemmer seg vel under fettet mitt, hehe

Skrevet

23+0 - 93cm =)

Skrevet

Er 25+2 og rundt magen ved nevelen er jeg 97cm rundt

Skrevet

Jeg er 86 cm og 27 uker på vei...men jeg synes magen min er veldig stor denne gangen....(;D)

Skrevet

Jeg er 21+2 og 98 cm rundt magen. Og jeg syns det er slitsomt å knyte skoene ja - og verre skal det bli de neste 4 månedene...

Skrevet

Jeg er 25+4 og 95 cm rundt magen.. :)

Skrevet

18+6 idag og måtte fram med målebandet jeg også,var 95(!) ikke rart mange syns jeg er stor,men kanskje enda mer rart at svigermor synes jeg er liten!!!!!

Skrevet

Jeg er 18+1 i dag:) og er 80 cm rundt magen:)

Skrevet

jeg er 18+4 uker på vei.Jeg er 93 cm rundt magen nå,men på kveldstid er magen mye større:)).Føler meg gedigen på kveldstid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...