Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg skal selge bilen min, men jeg står litt fast... Hva skriver jeg? Hva tar jeg bilde av? Hva fenger i overskriften? Hjelp???
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Ja, det er klart jeg har gjort... Men hva ser DU etter dersom du leter etter en bil? Hva er viktig for DEG når du leser en annonse osv.....?
engajente Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Årsmodell Km stand Ikke røyket i -evt ulykker
mamarama og lille banan Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 det samme som nevnt over, pluss om servicer er fulgt, større utskiftinger av deler, reperasjoner, skifte av registerreim. gode bilder fra inne og ute, gjerne også motorrom. om årsavgift er betalt, når eu-kontroll har vært/skal være, evt merknader der.
Fikk maibaby06 Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Årsmodell Km.stand Hvor mange airbags? ABS og ESP Gjerne også om det er tatt Naf-test
Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Hvilke reparasjoner som er gjort, og når den sist var godkjent på EU-kontroll og på service. Når ble det skiftet bremser sist, f eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå