TusseMor07&09&14 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 vil det si at man blir mer rund i ansiktet? Da jeg våknet til morgenen i dag så var jeg plutselig blitt skikkelig rund i ansiktet. Sa det til mannen min i ettermiddag, og han kunne også se det godt! Var hos jm i dag, og alt er fint og flott, så jeg kan liksom ikke skjønne at det kan være noe annet enn fødeansikt. Men trodde dette hadde noe med nesa å gjøre og? At den ble bredere???
meg & to små vampyrer Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Ja, tror de mener at man blir litt mer hoven eller oppblåst i fjeset. Fikk beskjed om at jeg hadde det sist jeg ventet, men kunne ikke se det selv da...
victomalia Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Alle kommenterer meg også, tror det er alt vannet i kroppen, glatter ut alt i ansiktet. Jeg synes det er pyton å se sånn ut allerede, er jo 4 uker igjen. Men, ikke stort man kan gjøre..
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg har hatt det ca i 14 dager nå, mange som kommenterer at nå ser de at det nærmer seg fødsel. Jeg selv merker det vel egentlig bare at jeg er litt hoven i ansiktet og at det ser ut som jeg har fått butox i leppene. Skikkelig trutmunn om dagen;) har 17 dager igjen til UL termin i dag og 10 til menstermin.
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Tihi... tror nok det var et fødeansikt, for lille Leon Aleksander kom som et skudd til morgenen i dag... Nå er jeg plutselig smal i ansiktet igjen! Snodig!!!
Artica Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Gratulerer så mye med den lille. Da vet jeg hva jeg skal se etter når den tid nærmer seg:)
victomalia Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Oj, gratulerer så masse!! Hadde du termin rundt nå da eller? Håper alt gikk greit! Du er jammen raskt online igjen..hehe
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2009 Hehe... er hjemme og koser meg vet du. Så måtte jeg bare finne på noe når mini sov;o) Terminen var den 25. april, men min var 5 eller 6 mai utregnet fra eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå