Gå til innhold

Fødeansikt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil det si at man blir mer rund i ansiktet? Da jeg våknet til morgenen i dag så var jeg plutselig blitt skikkelig rund i ansiktet. Sa det til mannen min i ettermiddag, og han kunne også se det godt! Var hos jm i dag, og alt er fint og flott, så jeg kan liksom ikke skjønne at det kan være noe annet enn fødeansikt. Men trodde dette hadde noe med nesa å gjøre og? At den ble bredere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror de mener at man blir litt mer hoven eller oppblåst i fjeset.

Fikk beskjed om at jeg hadde det sist jeg ventet, men kunne ikke se det selv da...

Skrevet

Alle kommenterer meg også, tror det er alt vannet i kroppen, glatter ut alt i ansiktet. Jeg synes det er pyton å se sånn ut allerede, er jo 4 uker igjen. Men, ikke stort man kan gjøre..

Skrevet

Jeg har hatt det ca i 14 dager nå, mange som kommenterer at nå ser de at det nærmer seg fødsel. Jeg selv merker det vel egentlig bare at jeg er litt hoven i ansiktet og at det ser ut som jeg har fått butox i leppene. Skikkelig trutmunn om dagen;) har 17 dager igjen til UL termin i dag og 10 til menstermin.

Skrevet

Tihi... tror nok det var et fødeansikt, for lille Leon Aleksander kom som et skudd til morgenen i dag... Nå er jeg plutselig smal i ansiktet igjen! Snodig!!!

Skrevet

Gratulerer med gutten!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille. Da vet jeg hva jeg skal se etter når den tid nærmer seg:)

Skrevet

Oj, gratulerer så masse!! Hadde du termin rundt nå da eller? Håper alt gikk greit! Du er jammen raskt online igjen..hehe

Skrevet

Hehe... er hjemme og koser meg vet du. Så måtte jeg bare finne på noe når mini sov;o) Terminen var den 25. april, men min var 5 eller 6 mai utregnet fra eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...