Maya&Leah*har født* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Da er jeg i min 10 uke... Utrolig deilig!! Skal på første UL til torsdag, blir spennende å se på lille nurket i magen. Og ikke minst finne ut om det er 1 eller 2 der! :-) Blir deilig å komme over i 2tri. Det ser jeg virkelig frem til!! Noen som har fått dilla på noe?? Og hvordan er det med kvalmen og ømme pupper? Jeg kan være utrolig kvalm til tider, kaster opp å det som er. Men så er det noen dager som er helt fine! Masse lykke til alle sammen videre i svangerskapet :-D
Nephrania Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hei. Ja, er det ikke deilig at det går fremover? Jeg er 9+4 i dag, og syns tiden bare snegler seg av gårde. Ser virkelig fram til 2. tri. Jeg er fortsatt veldig kvalm, men merker at det går lenger mellom de virkelig dårlige dagene nå. Matlysten begynner såvidt å vende tilbake. Men puppene mine... Oooh. De er vonde. Sover med sports-bh om natta. Men lykke til videre. Vi blir nok snart kvitt kvalmen helt skal du se :-)
Maya&Leah*har født* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Sånn jeg har det og, er ferdig med de aller værste dagene! Men merker at den er der til tider ;-) Men deilig at det går fremover. Nyte graviditeten helt når jeg ikke er kvalm lengre! Du gjør det ja, det gjør jeg også! Hehe, må jo rett og slett det! ;-)
awenka84 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg er 10 uker og 6 dager idag:) Imorgen er jeg i uke 11. Er trøtt og til tider svimmel. Lit kvalm idag tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå