Gå til innhold

kjedelig når det blir sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi "sliter" med en irriterende nabo. Hun kommer å låner ting hele tiden, noe som gjør at jeg ikke lukker opp når jeg er ganske sikker på at det er henne.

Vi bor i en blokk, hun bor nærmest trappen av oss tre her oppe. Konstant står det ting i veien som hun setter ut så vi andre ikke kommer oss forbi! Hun setter ting under trappen nede også, akebrett, sykkel osv (vi har egene private boder i 1.egt til slikt). Tillitsvalgt har spurt om ikke vi kan holde et øye, for hun har fått utallige klager på seg, bl.a skriftlige. Hun fikk skikkelig kjeft forledendag, å da mente hun at hun ikke hadde hørt noe tidligere (litt rart da, når tillitsvalgt har gått å klaget å naboen ikke har hørt noe). Ja, hun er sant nok en alenemor som ikke tar hensyn til andre. Hver gang hun låner noe kommer hun ikke tilbake med det (nøkkel til garasjen, mobiltlf, skrutrekker osv.). Så nå gidder jeg ikke gå til døren å se engang.

Man må ringe på nede å vi må lukke opp om det er noen andre, som regel får vi tlf på forhånd hvis vi får besøk.

Tillitsvalgt er så lei, tror dere hun blir kastet ut? Hvordan er regler på sånnt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...