Vitamin Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Fant ut at jeg er gravid. Dere som har det samme, hvordan går det med å være gravid og har et barn som ikke kan gå ennå? Hvordan er deres daglig rutiner med tunge ting, eks. bære barna...... ? Tar gjerne råd og tips :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 jeg har 14 mnd mellom mine, eldste var 6 mnd når jeg ble gravid igjen. dte var super tøfft. jeg hadde sterk bekkenløsning, og var endel kvalm. men man tar frem supermammakreftene i seg og klarer det på et vis ) hvil deg når du kan. ta emot hjelp hvis folk tilbyr seg. takk ja hvis noen spør om de skal støvsuge for deg eller passe babyen din. sov eller hvil deg når lillen hviler seg.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Gratulerer med baby i magen! Jeg er 5mnd på vei og har en liten gutt på snart 8mnd. Det er tungt, fått bekkenløsning denne gangen, i tillegg til at jeg er like slapp og tung i kroppen som sit. Men som hun over her sier: Du finner frem supermammakreftene i deg og kommer deg gjennom hver eneste dag. Si ja takk til hjelp når det byr seg ja, det er lov å unne seg litt ekstra søvn og hvile!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå