Stine? Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Vil så gjerne komme meg ut av den leiligheten vi bor i nå, men pga kontrakten så blir ikke det før tidligst 1.juli. Har termin den 6.juli. Noen som kan komme med innspill? Går ikke over ens med de vi leier hos, så vil helst komme meg ut så fort som mulig
Vinden blåser Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Når jeg var gravid med sistejenta vår var vi midt i flytting rundt terminen.. Det vil da si at jeg pakket ned huset vårt fram til to uker før terminen, så tok vi ferie fram til jenta vår var 2 uker gammel. To uker gammel pakket vi ferdig samt flyttet til andre siden av landet.. det var overhodet ikke noe problem. Det eneste du må huske på er å bruke god tid på pakkingen slik at du ikke ødelegger deg med stress. Og ta imot all hjelp dere kan få! Dere klarer det om dere bare vil
Stine? Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for svar:) Om vi flytter så rekker vi vell å komme inn i den andre leiligheten en uke før fødselen også da:) Snakket med familien ang dette i går, og alle er villige til å hjelpe oss, så ser ikke lenger på det som et problem:) Men supert å få respons av noen som har vært der tidligere:)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Vi holder faktisk på å flytte akkurat nå... Har termin 15. mai, altså om 2 uker i morgen. Skal kjøre vårt første flyttelass idag. Og vi må bo hos mamma fram til nesten 1. juni, siden huset ikke er helt innflytningsklart før da.. Men alt går )
Surfinia Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Vi overtok nytt hus 6 dager før termin når vi fikk førstemann. Brukte de siste ukene til å pakke ned leiligheten vår i et rolig tempo. Fikk veldig mye hjelp av familie til selve flyttingen. Jeg satt mest på en god stol og pekte hvor ting skulle settes, eller pakket ut glass og slik fra eskene. Gjorde alt for å prøve å ta det med ro og ikke bruke om alle kreftene mine før fødsel. Akkurat under flyttingen og fram til fødselen synes jeg egentlig at det gikk veldig greit, men jeg skjønner jo nå i etterkant at det kanskje var et litt voldsomt prosjekt sånn rett før fødsel for min del. Hadde en ganske tøff fødsel og hadde nok hatt en enklere barselstid om jeg hadde brukt de siste ukene før fødsel til å slappe av i steden for å flytte. Men alt går! Særlig med god hjelp fra familie og venner! Og det var jo helt fantastisk å ha det nye rene og ryddige huset å komme hjem til fra sykehuset, i steden for en sliten leid leilighet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå