Gå til innhold

Noen her som IKKE vil vite kjønn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som velger å bli overrasket? Vi vil vite kjønn. Det er vi ganske sikker på. Gjør det litt lettere i kjøp av klær og diverse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi velger å la oss overraske... Jeg syns noen ting i livet bør få være en overraskelse! :o) Kjønnsbestemmelse på UL innebærer jo en mulighet for at JM ser feil også. Kjedelig å sitte med rosa vogn og prinsesserom, og så får man en gutt. ;o)

Klær og annet utstyr ordner seg tidsnok, og det finnes jo en god del å få kjøpt i kjønnsnøytrale farger også. Blir det jente har vi masse babytøy etter vår første, blir det gutt får vi arve tøy fra min søsters sønn.

Skrevet

Vi har valgt å ikke vite hvilket kjønn det er på baby. Både denne gangen og med forrige visste vi ikke. Er ikke noe problem å styre unna det mest rosa og lyseblå utstyret og heller satse på friske farger som grønt, rødt og gult....

Blir en egen spenning når en ikke vet :-)

Skrevet

Jeg har to fra før og har ikke villet vite kjønnet på dem. Nå skal de bli storesøsken og er 11 og 7 og insisterer på å få vite om det er jente eller gutt så da har pappaen to allierte med sterke meninger. Hadde det vært opp til meg ville jeg latt meg overraske igjen, men jeg bøyer meg for flertallet denne gangen.

Jeg har ikke villet vie det tidligere fordi kjønnet er helt aldeles likegyldig for meg, men jeg har stor forståelse for dem som vil vite. Gleder meg til å oppleve dette også da:)

Skrevet

sist gang ville vi vite det og fikk høre hele 5 ganger på UL at det var ei jente.. Og ut kom gutten, vi skjønner ikke at det går an å ta så feil..

Vi hadde kjøpt inn masse jenteklær og var på nippet for å kjøpe rosa vogn..

Denne gangen er vi mer usikker på om vi vil vite kjønnet.. Men, vi har kjøpt inn litt gutteklær.. Vi får se..

Skrevet

5 ganger?? Jøss, det burde jo ikke være mulig nei! Uff, blir alltid så nervøs når jeg leser slik jeg, litt kjipt om de har tatt feil når jeg har kjøpt inn litt jenteklær, hehe... Kan jeg spørre om dere ble vist at det var jente (som det jo ikke var), f.eks de tre strekene eller noe sånt? Eller om det bare ble fortalt dere?

Skrevet

Vi ble fortalt det, til og med overlegen på fødeavd sa at det var jente..

Skrevet

Hadde nettopp denne diskusjonen med mannen :) Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite, vil det skal være en overraskelse, og å vite det pga praktiske ting syns jeg ikke er så nøye, som andre sier, det finnes mye nøytrale farger. Og samme hva det er bare det er friskt og raskt! :)

Typen sa han godt kunne vite kjønnet, men det var ikke livsviktig, men vi har god tid ennå til å bli enige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...