05juli Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Den fra liten sytr og opp til 86 tror jeg det er, er det noen som har den? lurer bare på om vest og bukse henger sammen? om dere skjønner hva jeg mener. Ev hvor får jeg tak i en pen slik festdrakt, skal koste under fem hundre kroner
go'matræva og lillegutt Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Vi har den i str. 74 og vesten og buksa henger ikke sammen. Men det er bryststykke på buksa, så den går godt oppover magen og ryggen. :-)
marvin Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Lille gutt har fått festdrakt i str 86 fra Coop obs. Den er hel drakt. Kostet 299.
*Smiley* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Hadde str 86 fra coop obs i fjor.Den henger sammen.Fra 2 år og oppover er den to delt. Veldig fin:=)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 europris har på kampanje fom i morgen til 299. Jeg kjøpte jenteversjonen i dag, nyyydelig! På bildet ser det veldig ut som guttevarianten henger sammen ja! Du kan nok se kampansjeavise på europris.no! Sånn med sort bukse og rød "hardangeroverdel", men sammenhengende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå