Gå til innhold

Da ble jeg satt i gang i dag, 38+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt i gang med ballong kateter..

Noen som har gjort dette før her inne?

Det var veldig ubehagelig når de satt det inn, skal gå med det i 36 timer, hvis det ikke går ut av seg selv.

Jordmor tippet ca 3-4 dager så var kanskje nurket ute ...

(for de som ikke vet det ble jeg satt igang pga prolaps i ryggen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg har også ett par prolapser og sliter ekstremt mye med smerter

men har ikke vært på tal engang att jeg kan bli satt i gang for det, åssen fikk du det till??

Skrevet

Strålingen går nedover i høyre beinet og jeg har flere ganger mistet følelsen, får på paralgin forte som ikke er bra for fosteret over lang tid.

Jeg har noe som heter spondylyttcintese, å har en glidning på 2 cm.

Derfor ble jeg satt igang.. hadde ikke klart å gått en dag til!!

Skrevet

Hei!

Jeg ble satt i gang med ballongkateter sist jeg fødte. Jeg hadde god effekt av dette og fikk kynnere ganske så med en gang. Dette ga seg med en gang kateteret var ute (lå med det i 24 timer). Fikk da en tabl i skjeden kl 10 og fikk rier ganske fort, barnet ble født kl 21 ca. De sa til meg at 80% av de som fikk vannavgang etter ballongkateteret fødte innen et døgn.

Fødselen min var rask men smertefull. Fordi den gikk så fort fikk jeg ikke smertelindring. Om du tenker å ha epidural så be om det tidlig. Det kan plutselig gå veldig fort og da kan det være for sent.

Masse lykke til! Tenk at snart har du babyen i armene dine....Kjempemisunnelig da jeg bare er i uke 15:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...