Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Vært til time hos jordmor, og hørt hjertelyden for første gang.. ) Hun måtte virkelig lete osv, men godt gjemt fant hun den.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Så koselig =) Og kjekt for deg å høre at hjertet slår! =)
blond Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ååå, koselig! Ble det mer virkelig at du skal bli mor igjen? Du vet sikkert kjønnet nå, vil du si det? Jeg tipper jente.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Blond: Nei jeg vet ikke kjønnet enda. Har ikke vært på UL - skal ikke før om 3 uker. Og det er SÅ lenge til!! ) Vi viste ikke kjønnet med gutten, så får vi se om nysgjerrigheten tar overhånd denne gang eller ikke. Har ingen følelse for kjønn, men blir ikke overrasket om det er en gutt. Samboern har tre søsker, to av dem gutter. Svigers har 9 barnebarn, 8 av dem er gutter. Så føler at den familien jeg har komt inn i ikke klarer å produserer gutter.. )
metaMORfose Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Det er en fin lyd! Jeg greide ikke å vente med å vite kjønnet, men selv om vi hadde fått vite at det ble en jente, så var det spennende da hun var ute og høre om hun virkelig var en pike. ))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Å så koselig:) Er så fantastisk å høre ett helt nytt lite hjerte banker for første gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå