Gå til innhold

Sliter veldig under svangerskapet....(litt langt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kan vel begynne med å si at jeg er veldig deprimert,har i grunn vært det fra dag 1 av svangerskapet og er nå 30 uker på vei..

Om det er pga hormoner eller fordi forholdet til samboeren ikke er så bra, vet jeg ikke.

Samboer og jeg har kranglet MYE siden vi kjøpte rekkehus og begynte å pusse opp. Vi hadde akkurat forlovet oss og var i grunn kjempeglade for at vi hadde kjøpt oss et hjem som bare var vårt. Vi har vært sammen i 2 år nå og hatt en del problemer hele veien,da i form av at han har løyet mye til meg om stort sett det meste. Og da til og med sånne hverdagslige ting... Etterhvert som jeg begynte å kjenne han,gjennomskuet jeg mye av disse løgnene,for han fikk et slags "drag" i ansiktet hver gang han løy. Til slutt innså han at dette ble for dumt og sluttet helt med dette. Innså at det å være ærlig lønte seg i lengden. Og jeg tilga han for alt sammen.

Men da vi flyttet inn i huset i fjor høst,begynte dette "draget" i ansiktet igjen,og jeg ble da på hogget for å finne ut hva han løy om denne gangen..Han nektet da for at han hadde løyet om noe som helst og sa at "draget" i ansiktet kom fordi han tenkte på det. Altså nærmest som en slags tvangstanke. Dette har da holdt på i 7 mnd, itillegg til mine hormoner,så som dere sikkert da forstår,hangler forholdet en del nå dessverre.. Jeg går rundt og er drit redd for at han lyver pga ansiktsuttrykket han har hver gang han ser på meg og aner ikke hva jeg skal gjøre!! Dette tar faktisk snart knekken på meg,selv om det kanskje høres ut som en filleting..Trenger sårt litt hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe spesielt du mistenker han for å lyve om? Har du noen konkrete bevis for at han lyver? I motsatt fall må du nesten bare prøve å tro på han.

Jeg har selv en tendens til å bli rød i kinnene og begynne å stamme hvis jeg skjønner at noen mistenker meg for å lyve. Selv om jeg snakker sant. Jeg husker en gang jeg skulle melde bilen min stjålet hos politiet. Politidamen spurte igjen og igjen om det var sant det jeg sa. Til slutt satt jeg helt rød i toppen og stammet, og lurte selv på om bilen min virkelig var borte. (Den ble funnet vraket av politiet en måned senere).

Samme problemet oppstår hver gang jeg skjønner folk mistenker meg for å snakke usant selv om jeg er ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...