Tia88 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Taletta Tella(falt spesielt for dette navnet av en merkelig grunn) Tida Timea Tonetta
Mam again! Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Beklager, men jeg likte ikke noen av navnene.
Vannmann35 Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 TalettE liker jeg :-) Taletta ble nesten litt sånn toalett... Timea klinger pent også, men ikke noe jeg kunne valgt dog...
Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 TalettE og TonettE er best med -e-ending. Koselige navn
prebs Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Taletta, Taletta, Taletta! Kjør på ;-) Og nei - jeg har aldri blitt kalt toalett... (Altså:Ikke at jeg elsker det så innmari mye - men det er utrolig hva man blir vant til - og jeg kunne gjerne tenke meg noen navnesøstre. Tenker at jeg ville like det bedre om det ikke var såå spesielt. Har møtt et par små Alette-er, så kanskje det er håp for oss også?!)
Miranda♥ Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Vida, Tilla og Tilda er fine navn :-) Likte ikke de du hadde satt opp.
Gjest Antarctica Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Av disse var det bare Tonetta som høres ut som et navn, syns jeg. Taletta ble dessverre litt Toaletta, selv om jeg veit om en dame i slekten min som het Talita - det er et navn fra Bibelen. De korte navnene syns jeg høres ut som påfunn fra ende til annen. (Nå skal jeg komme og ta Tida, liksom...) Må det begynne med T? Har du vurdert T(h)ale, Tonje eller Tabea? Tanita er et alternativ, litt pusete for min smak, men det var en flott sanger fra Canada som bar det navnet.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Taletta - vakkert. Tella - rimer på fella, nei, stygt. Tida - ja, hvordan går det med deg for tida? Timea - stygt. Tonetta - stygt.
Tia88 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2009 Mulig det er håp nå ja, for jeg liker navnet veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå