LinditaBonita og baby-09 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hei, jeg har to barn fra før og det ene satt nært sagt norgesrekord i størrelse. I dag var jeg til Embla-samtale på sykehuset (gruer meg mtp sectio jeg må gjennom etc) og fikk da se poden - som selvfølgelig lå i øverste sjiktet hva gjelder lengde på femur, mbd og hodeomkrets. Men; maskinen hennes "streiket" så hun fikk ikke vektestimert babyen. Har googlet på nett og sett om det finnes noe diagram eller liknende som gir en oversikt over vekt på foster ved slik og slik størrelse. Skjønner? Ikke at det er så forb... viktig. Jeg får gjort lite fra eller til. Men det hadde vært litt ok å vite bare. Tjohei fra meg =)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 oi, det må jeg si.. hvor stor var babyen som du fødte...?
LinditaBonita og baby-09 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Hei Lucie, det har jeg egentlig akkurat skrevet i et annet innlegg som du startet, men det er det ikke sikkert du ser sånn med en gang. Han veide 6.280 gram og var 58 cm. Liiiiten fining!
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 6.280 gr? Oi... Hvordan gikk den fødselen??
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 LinditaBonita og baby-09 du mener vel et innlegg jeg har svart på.. eller ...? (gravidtåke) han var jo 1 kg større enn min kar.. jøsses.. fødte du vaginalt og var det noen komplikasjoner..?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 LinditaBonita og baby-09 du mener vel et innlegg jeg har svart på.. eller ...? (gravidtåke) han var jo 1 kg større enn min kar.. jøsses.. fødte du vaginalt og var det noen komplikasjoner..?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 LinditaBonita og baby-09 du mener vel et innlegg jeg har svart på.. eller ...? (gravidtåke) han var jo 1 kg større enn min kar.. jøsses.. fødte du vaginalt og var det noen komplikasjoner..?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 LinditaBonita og baby-09 du mener vel et innlegg jeg har svart på.. eller ...? (gravidtåke) han var jo 1 kg større enn min kar.. jøsses.. fødte du vaginalt og var det noen komplikasjoner..?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 her går det hett for seg... vet ikke hvorfor innlegget er kommet så mange ganger her...
LinditaBonita og baby-09 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2009 Hehe, her går det visst hett for seg ja. *ler* Han ble tatt med keisersnitt 8 dager over termin. Da dro jeg på sykehuset og nektet og dra igjen. Jeg skjønte han var stor, ingen andre. Hadde vært til flere UL og de sa at det var en fin gutt på rundt 4 kilo. hahaha, så feil kan man ta. De sendte meg ikke hjem igjen den dagen, for å si det slik. De fikk hakeslepp. Ja, var masse komplikasjoner med blødninger og sånn etter inngrepet. De vet bedre på Ahus nå kan man si Jeg blir ofte brukt i sammenhenger hvor de snakker om store barn osv...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 Samme skjedde med meg, men måtte føde vaginalt.. Jeg ble ikke hørt og ikke fikk jeg hjelp.. Jeg visste også det var en kjempe plugg jeg bar på, men legene sto på sitt og sa det en en på rundt 4 kg.. Hver gang, hadde reisetid på 2 timer en vei, jeg var der ble jeg sendt hjem igjen.. Og mer fortvilet ble jeg.. Til slutt ble jeg satt igang, ba om å få keisersnitt.. Det fikk jeg ikke.. Kan ikke si at jeg anbefaler denne fødeavd til noen, det her skjedde på Namsos.. Det var såvidt livet til gutten min stod til å redde.. Jeg sliter med helsa, og gutten sliter han også.. Jeg kan med handa på hjerte si at det har sammenheng med fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå