Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Fatter ikke hva vi har gjort jeg! Flyttet hit omtrent samtidig i fjor, og har barn på omtrent samme alder. Har prøvd å hilse på henne, men hun står alltid med ryggen til eller "later som" hun ikke ser oss! Sønnen min var på besøk der, og da hadde hun ikke sagt hei til ham en gang! Er ikke det vanlig folkeskikk da? Jeg har da snakket med sønnen hennes når han har vært her! Mannen hennes er en helt annen person, hilser og snakker med oss! er så ubehagelig å være her.. husene står veldig nærme hverandre. Og når vi holder på i hagen skynder hun seg å dra ned persiennene, hun tror antageligvis at vi står å niglaner inn...Noe vi absolutt ikke gjør.. nesten så jeg gruer meg til å drive ute i hagen. Har tenkt til å gå bort å hilse på henne, men jeg tør ikke! Kan heller ikke tro at det er noe vi har gjort galt heller! Hva skal jeg gjøre mon tro?? Er liksom ikke noe ålreit å bo her nesten..
Gjest Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Angst? Tror nok det er verre for henne enn for deg - ikke press det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på.....
Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Høres i alle fall ut som det heller er en angstlidelse enn at hun er sur.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 hun har absolutt ingen grunn til å være sur! Er så ubehagelig når folk er på den måten, man blir så usikker selv. Og enda mer ubehagelig er det når vi attpåtil bor så nærme.. jeg får vel bare prøve å overse det hele, og vente til hun er klar.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Vær hyggelig mot sønnen og mannen, og smil og hils på henne når anledningen byr seg. Så må du bare være den voksne her og ikke ta deg nær av at hun snur ryggen til, trekker ned gardinene eller overser deg. Tenk om hun faktisk har angst, hvor fælt hun har det da. Men ikke la hennes oppførsel gå ut over hennes mann og barn.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Ja, det er sant som dere skriver! Det kan jo faktisk hende at hun har et angstproblem.. er bare så synd det skal gå utover barna også! Sønnen min lurer på om det er noe galt han har gjort henne så lenge hun ikke ser på han eller snakker med ham.. er jo litt vanskelig å forklare da. Ihvertfall når han er kompis med sønnen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå