Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg er gravid i uke 24. Sexlysten min er på bånn og selvtillitten er på bånn. Føler meg tjukk og fæl. Eg trett, og når kvelden kommer, vil jeg bare sove... Problemet mitt er at min samboer ikke en gang prøver å forstå dette. Alt han gjør er å klage på at jeg ikke viser den samme interesse som før, jeg tar ikke nok på han, og når vi har sex så er det alltid han som må være opperst. Jeg hadde en stund dårlig samvittighet for dette.. Nå er jeg bare skuffa.. Jeg føler meg presset til å ha sex med han. Når jeg legger meg om kvelden kommer han snikende, og når jeg sier nei, blir han så uutholdelig langsur... Så jeg gir etter.. Vi har sex, han får det han skal ha, og så snur han ryggen til meg og sovner.. Dette er blitt et stort problem for meg. Jeg kvir meg til å legge meg. Jeg vet at det blir diskusjon, og jeg vet jeg vil gi etter fordi jeg er redd jeg ikke skal være god nok for han visst han ikke får den sexen han trenger... Jeg har prøvd å tatt dette opp med han på en rolig og behersket måte.. Men jeg blir ikke møtt med forståelse..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ja, det var jo litt av en egoist du har klart å finne deg kjære deg. Merker jeg blir mektig provosert av å lese det du skriver. Når en mann ikke klarer å forstå at sex ikke er like godt og ikke ligger øverst på ønskelisten når man er gravid, må jeg jo si han har et problem ! Spørr han hvor mye han setter pris på å bli presset til ting han ikke vil/liker. Feks ha sex når han har hodepine eller er syk . Noen mannfolk er bare helt utrolige. Be han ta seg en ronk og holde kjeft! (sorry, blir bare så irritert på sånne som han)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Tusen takk! Det var veldig godt å høre at det ikke bare er jeg som er bitt for selvopptatt! TAKK Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Du er neppe selvopptatt, det er derimot han. Sier meg enig med hun over, be han ta saken i egne hender og holde kjeft. I kveld kniper du igjen og får deg en god natts søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå