Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å kjenner på småstikking/murring i magen. Har ikke testa enda... men venter ikke TR før i morgen/onsdag...

Tenkte jeg skulle teste når jeg var et par dager på overtid, hvis jeg klarer å vente da... Hehe

Håper virkelig vi har fått ting til å klaffe denne mnd. Spesielt siden vi nå har vert prøvende i ganske nøyaktig 2 år uten å lykkes en eneste gang.. :(

Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det å bli gravid skulle være sååå vanskelig som dette... Men det hjelper vel ikke akkurat på at han jobber 6 ukers turnus heller.

Denne mnd har han vert ekstra lenge hjemme, og vi har begge en følelse av at det har klaffa denne gangen.

Samtidig så sitter jeg her med utrolig negative følelser på at ting nok en gang ikke har klaffa. Men tror det egentlig det bare er fordi jeg prøver å stålsette meg selv for nok en skuffelse.

Føler meg noe småkvalm i dag... (håper det ikke er innbilning)

De vonde puppene og murringen til stede... som vanlig...

Det eneste som er forskjellig denne gangen er at murringen ikke er like vond som vanlig... (normalt har jeg ganske kraftige smerter)..

Jaja.. og så innbiller jeg meg selv at jeg må oftere på do...

Og så er det akkurat som om urinen lunkter rart?...

Om jeg skulle være gravid nå så er jeg 3+5....

Kan det virkelig stemme at jeg er litt småkvalm og må oftere på do?.. Er ikke det litt tidlig å føle sånne symptomer?

Kan det virkelig være ekte symptomer dette? eller er det bare ønsketenkning/innbilning?

Ble noe lagt dette... men var bare noen tanker jeg måtte "lufte"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter TR på samme dag vi da! Jeg er også veldig spent, skal ta en test på onsdag for å sjekke! Jeg synes også jeg har noen symptomer, håper bare det ikke er jeg som begynner å innbille meg ting.. Krysser fingrene for oss !:)

Skrevet

Så gøy da! Blir jo spennede å høre om det har klaffa for oss begge. :)

Tenkte jeg skulle vente til helgen med å teste... men tviler på at jeg holder ut så lenge..... kanskje jeg holder ut til torsdags morgen... hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...