Gjest Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Sitter å ser på pressekonferansen ang viruset, og stryker en arm over magen min ... Vil ikke at lillebaby skal bli født inn i en tid med en slik sykdom som sprer seg raskt rundt i verden.. Hadde sikkert ikke tenkt noe særlig på dette hvis jeg ikke hadde vært gravid, men nå ser jeg brått for meg sprengfulle sykehus fremover og syke folk overalt!! Hjelp, flere en meg som er en smule bekymret...
håpogtro Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Uff ja, det er skummelt det der. Hva slags verden er det egentlig vi kan tilby barna våre. Men når det er sagt, det positive er jo at så langt jeg har forstått så er det bare i Mexico folk har dødd av det. De andre som har blitt smittet i andre land har hatt en mildere versjon ? Så kanskje det er en type virus som dør ut av seg selv ? Men det er nok å bekymre seg om for her i verden ja...:-o
Gjest Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ja litt av en verden vi lever i ja.. Tenker på noe så uskyldig som små barn som ofte blir rammet pga mangel på immunforsvar.. Akkurat nå håper jeg lillegutt blir i magen til epidemien er over =)
25 år gammel mamma Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Ja detta er ikke det granne gøy..Er da minst like engstlig da det kommer til E-coli utbruddet som er i Norge idag jeg da, siden jeg har en gutt på 2 år fra før av, som er i bhg,men føler meg utrygg til hygiene og de tingene der... Hentet han idag og da ble jeg tilbydt ei som kunne skifte på han og vaske hendene hans,men gjorde det selv, jeg var jo der så. Og hun vasket seg da ikke etter forrige barns skift og vask før nestemannn og det er jo første bud,da det kommer til å bekjempe all slags smitte... Bare å lese på fhi.no ang E-coli smitte..Svineinfluensaen er fortsatt lengt unna por.dagsdato....Skulle vært enten hansker eller sprit på dispenser i bhg. som alle måtte bruke/bytte etter hvert barn!! Man ser jo at sykefraværet er gått ned med 50% og mer der dette er satt igang som prosedyre og et tiltak! Vi får ta våre forhåndsregler og besøke dokter ved minste lille tvil om det ene eller det andre
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Jeg bekymrer meg ikke det slag for dette. Ble da like stort hysteri rundt fugleinfluensa og SARS, men vups så hørte vi ikke mer om det, og ikke ble det noe epidemi i Norge. Det er større sjanse for å blir smittet av andre virus eller bakterier her til lands enn svineinfluensa. Generelt er jeg en ganske bekymra person, men er veldig glad for at jeg ikke bekymrer meg for dette. Ellers hadde jeg slitt meg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå