Sørlandsbaby09 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Forsikringsselskapet vårt leier ut bilseter (besafe easy sleep) til en grei pris. Har noen erfaring med dette? Føler på en måte det tryggeste er å kjøpe nytt, men damen i forsikringsselskapet sa at dersom vi ikke fikk leie et helt nytt sete så var setet "gjennomtestet" for å sikre at det er like trygt som et nytt et. Hva tenker dere?
meg & to små vampyrer Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hvor dyrt er det å leie da? Skal dere ha flere barn?
Sørlandsbaby09 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Det koster 82 kr mnd og 162 kr med base pr mnd. Med base blir det ca 2000 for et år da. Og det er jo nesten halve prisen av å kjøpe et barnesete (0-12 kg) med base.... Vi skal ha iallefall ett barn til. Spørsmålet blir da om vi kommer til å bruke det samme sete om tre år hvis vi kjøper ett nå....? Kanskje det da er kommet noe nytt og bedre lissom. Fordelen med å leie er at når du har behov for nytt sete så er det bare å gå til forsikringsselskapet og bytte det inn i et større ett.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Vi kjøpte bilsetet på lørdag for 1600 inkludert base vi da. Nytt. Tenkte å selge det etter vi er ferdige med det, siden dette er sistemann. Syns ikke prisen på å leie var så veldig bra egentlig.
Sørlandsbaby09 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Åj, det var jo virkelig billig!! Hvilket sete var det? Vi bor i en liten by så her er det ikke så mange butikker som selger slikt utstyr, så alle her ligger på rundt 3-4000 for sete og base.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Acta graco het det. Ikke sånn isofix, men base allikevel. Kjøpte på barnas hus. Tilbud ut april tror jeg.
Sørlandsbaby09 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 Løp å kjøp! Takk for tips! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå