Izzy74 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 er overstått og alt sto bra til med den lille, som blotta seg som bare det. I magen ligger en liten sprellende gutt. ) Mensdato stemte helt perfekt, så terminen er den samme, 30.September. )
Skogshuldra Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Åh.. så morsomt... Jeg går å venter på brev fra sykehuset for min UL. Sendte den inn for to uker siden og legen mente jeg skulle ha UL fra da ca 4 uker. Så håper virkelig jeg får høre noe denne uken.. Gleder meg veldig til å se den lille! Og hvite hvilket kjønn det er... Lykke til videre!!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Gratulerer Jeg skal på ordinær UL på onsdag og er spent som bare det...Min egen termin er 30/9-09.Har vært på 2 ul så langt og da har 28 og 25 /9 kommet opp.Så er spent på dato`n.Og om det fortsatt er ei lita jente:))
Veslemus Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Så gøy Har akkurat samme termindato, vi. Spent på om jeg får samme etter UL på onsdag. Har hatt 2 UL tidligere, hos min jordmor, da har dato stemt perfekt, så 30. september regner jeg med de kommer frem til på onsdag også. Er så spent på om nurket vårt vil vise kjønn denne gangen. Har en liten jentefølelse, men den siste tiden har hodet blitt mer og mer innstilt på en gutt til her Har en gutt på 3 år så det hadde jo vært stas med ei jente, men like gøy med gutt!
Lilli med småtrolla Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Gratulerer så mye! Ultralyden er virkelig en fantastisk opplevelse Ønsker deg lykke til!
ahelene Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Så bra. Var på ul i dag jeg også, min termin er 28 september, samme som jeg regnet ut Legen trudde det var en gutt, men tar ikke det som avgjort ennå. Viktigste var at alt var bra
melina, glad mamma Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Gratulerer så masse med flott UL! Det er helt fantastisk å se at alt er bra! Var selv på torsdag, og to fine jenter spreller i min mage. Jeg har termin 28.september, så det er like i nærheten av deg. Men jeg får nok litt før, senest i uke 38 siden det er to stykker. Lykke til de neste 20 ukene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå