Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Dette er faktisk noe jeg har lurt på en stund hihi Her i Bergensområdet er det Friele Frokost kaffe som blir ”servert” i alle bedrifter (har ikke hørt om noe annet) Vi er jo veldig patriotiske, så lurer på hvordan det er i resten av landet… Hvilken kaffe er det som blir brukt i resten av landet???
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 All mulig slag kaffe. Her i huset så kverner vi kaffen selv og får bare kjøpt Friele. Tror vi lager Evergood-kaffe på jobben. Bor i Tromsø. Men hva de serverer på kafeene aner jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Støtter ikke den konservative mannen som har barnearbeid og betaler luselønn for at vi nordmenn skal drikke god kaffe. Og ja, Friele kaffen er eid av en bergensfamilie. Men kaffen er produsert utenlands så det går være grenser for patriotisme. Friele (ordføreren) er jo en gjøk. Men ellers liker jeg Bergen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Friele er ikke ordfører lengre.. Jeg kunne gjerne vært for uten Friele på jobb, mem er ikke jeg som bestemmer Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Hos oss (sogn og fjordane, 2 timer fra Bergen) bruker vi Friele
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Jeg er fra bergen men avskyr friele kaffe, har bodd så lenge i sverige at er avhengig av löfabergs kaffe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå